Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Δαμασκηνού & Κολοκοτρώνη, 20100 Κόρινθος
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Τρέχουσα θέση
2012-σήμερα: Καθηγητής, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, με γνωστικό αντικείμενο ’’Επιστήμη και ΤΠΕ στην Εκπαίδευση’’ (ΦΕΚ 1196 τ. Γ’/8-11-2012)
2009-2012: Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, με γνωστικό αντικείμενο ’’Επιστήμη και ΤΠΕ στην Εκπαίδευση’’ (ΦΕΚ 18 τ. Γ’/14-1-2009)
2005-2009: Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, με γνωστικό αντικείμενο ’’Επιστήμη και ΤΠΕ στην Εκπαίδευση’’ (ΦΕΚ 200 τ. Γ’/17-8-2005)
Προηγούμενες θέσεις
2003-2005: Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου, με γνωστικό αντικείμενο ’’Ανάπτυξη Εφαρμογών των ΤΠΕ για την Εκπαίδευση’’ (ΦΕΚ 290 τ. Γ’/21-11-2003)
2000-2003: Διδάσκων στη ΣΕΛΕΤΕ, Παράρτημα Ιωαννίνων
1993-2003: Καθηγητής Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
1994-2003: Άμισθος επιστημονικός συνεργάτης του Εργαστηρίου Πολυμέσων και Εικονικής Πραγματικότητας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, σε θέματα Διδακτικής Πληροφορικής και εφαρμογής των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
1985-1994: Ερευνητής (ΕΜΥ), Εργαστήριο Ατομικής και Μοριακής Φυσικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, υπεύθυνος Η/Υ και ανάπτυξης λογισμικού
ΣΠΟΥΔΕΣ
Ακαδημαϊκές Σπουδές
1980: Εισαγωγή στο Τμήμα Φυσικής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (2ος επιτυχών)
1984: Πτυχίο Φυσικής, βαθμός ‘’λίαν καλώς’’ (7 & 14/40)
1985: Μεταπτυχιακός φοιτητής του Τμήματος Φυσικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (επιλογή μετά από εξετάσεις)
1986-1987: Επιτυχής φοίτηση στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος Φυσικής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
1991: Διδάκτορας του Τμήματος Φυσικής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, βαθμός ‘άριστα’
Μεταπτυχιακά σχολεία και σεμινάρια
1985: “Εισαγωγή στους Υπολογιστές”, Τμήμα Πτυχιούχων, ΕΛΚΕΠΑ, Ιωάννινα
1987: “Lab-Interfaces”, Σεμινάριο Κέντρο Υπολογιστή Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
1988:
“Atoms in strong fields”, NATO
Advanced Study Institute, Kos, Greece
1991: “Λειτουργικό Σύστημα UNIX”, Σεμινάριο Κέντρο Υπολογιστή Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Υποτροφίες
1980-1984: Υπότροφος του IKY
1985-1991: Ειδικός Μεταπτυχιακός Υπότροφος, Τμήμα Φυσικής, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
Τα ερευνητικά μου ενδιαφέροντα επικεντρώνονται σε θέματα σχεδιασμού, ένταξης και αξιολόγησης των ΤΠΕ στην εκπαίδευση, καθώς και διδακτικών παρεμβάσεων για την ανάπτυξη της επιστημονικής γνώσης. Αναλυτικότερα, το επιστημονικό-ερευνητικό έργο μου αφορά:
Το δημοσιευμένο επιστημονικό-ερευνητικό έργο μου περιλαμβάνει εκατόν τριάντα (130) εργασίες σε έγκριτα διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά, σε βιβλία και επιστημονικές εκδόσεις και σε τόμους πρακτικών διεθνών και εθνικών συνεδρίων με κριτές.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών
2007-σήμερα: Εκπαίδευση από Απόσταση (e-εκπαίδευση ΙΙ), ΜΠΣ «Εκπαιδευτικά Προγράμματα και Υλικό», Τμήμα Κοινωνικής & Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
2007-σήμερα: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην εκπαίδευση (e-εκπαίδευση Ι), ΜΠΣ «Εκπαιδευτικά Προγράμματα και Υλικό», Τμήμα Κοινωνικής & Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
2005-σήμερα: Ανάπτυξη Μεθόδων Εκμάθησης από Απόσταση, ΜΠΣ «Νέες Τεχνολογίες και Έρευνα στη Διδακτική της Φυσικής», Τμήμα Φυσικής, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
2004-2005: Σύγχρονες Τεχνολογίες στην Υπηρεσία της Παιδείας, ΜΠΣ «Νέες Τεχνολογίες και Έρευνα στη Διδακτική της Φυσικής», Τμήμα Φυσικής, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
2004-2006: Εφαρμογές Νέων Τεχνολογιών στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, ΜΠΣ «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση», ΤΕΠΑΕΣ, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
2006-σήμερα: Ηλεκτρονική Μάθηση και Εκπαίδευση από απόσταση
2011-σήμερα: Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
2006-2009: Μοντέλα Ένταξης και Μεθοδολογίες Χρήσης των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
2005-σήμερα: Βασικές υπηρεσίες και εκπαιδευτικές εφαρμογές του Διαδικτύου
2005-σήμερα: Εισαγωγή στις ΤΠΕ
2004-2005: Βασικές υπηρεσίες και εκπαιδευτικές εφαρμογές του Διαδικτύου (ΠΔ 407)
2004-2005: Εισαγωγή στις ΤΠΕ (ΠΔ 407)
ΤΕΠΑΕΣ, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
2003-2005 Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Εφαρμογών και Προϊόντων των ΤΠΕ για την Εκπαίδευση
2004-2005 Χρήση Η/Υ στην Εκπαίδευση
2003-2005 Ευέλικτη και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
2003-2004 Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση (Διδασκαλείο Κ. Καραθεοδωρή)
ΣΕΛΕΤΕ Ιωαννίνων
2002-2003 Εφαρμογές Η/Υ και Πολυμέσων στην Εκπαίδευση
2002-2003 Εισαγωγή στη Θεωρία και στη Χρήση Η/Υ
2001-2002 Πρακτικές Ασκήσεις Διδασκαλίας
2000-2002 Ηλεκτρονικοί υπολογιστές στην εκπαίδευση ΙΙ
2000-2002 Ηλεκτρονικοί υπολογιστές στην εκπαίδευση Ι
2000-2001 Εργαστήρια Η/Υ
Πρόγραμμα Επαγγελματικής και Ακαδημαϊκής Αναβάθμισης Εκπαιδευτικών ΠΕ
2003-2004 Χρήση υπολογιστών στην Εκπαίδευση, ΤΕΠΑΕΣ, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
2003-2004 Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, ΤΕΠΑΕΣ, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
2002-2003 Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
1997-1998 Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Πατρών
1997-1998 Η Πληροφορική στην Εκπαιδευτική Διαδικασία, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
Σε έγκριτα διεθνή περιοδικά
J33 Jimoyiannis A., & Roussinos D. (2016). Students’
collaborative patterns in a wiki project: Towards a theoretical and analysis
framework. Journal of Applied Research in
Higher Education (accepted)
J32 Jimoyiannis
A., & Tsiotakis
P. (2016). Beyond students’
perceptions: Investigating learning presence in a community of educational
blogging. Journal of Applied Research in
Higher Education (accepted)
J31 Tsiopela
D., & Jimoyiannis A. (2016). Pre-Vocational Skills Laboratory: Designing
interventions to improve employment skills for students with autism spectrum
disorders. Universal Access Information
Society Journal (accepted)
J30 Jimoyiannis,
A., & Tsiotakis, P. (2016). Self-directed learning in e-portfolios:
Analysing students’ performance and learning presence. EAI Εndorsed Τransactions
on e-learning, 3(10), e7
J29 Tsiotakis P. & Jimoyiannis A. (2016). Critical factors towards analysing teachers’ presence in on-line learning
communities. The Internet and Higher
Education, 28, 45-58. DOI: 10.1016/j.iheduc.2015.09.002
J28 Vrachnos E. & Jimoyiannis
A. (2014). Design and evaluation of a web-based dynamic algorithm visualization
environment for novices. Procedia
Computer Science, 27, 229-239
J27 Tsiopela D. & Jimoyiannis
A. (2014). Pre-Vocational Skills Laboratory: Development and investigation of a
Web-based environment for students with autism. Procedia Computer Science, 27, 207–217
J26 Roussinos D. & Jimoyiannis A. (2013). Analysis
of students’ participation patterns and learning presence in a wiki-based
project, Educational Media International, 50(4), 306-324.
J25 Jimoyiannis A., Tsiotakis P., Roussinos D. & Siorenta
A. (2013). Preparing teachers to integrate Web 2.0 in school
practice: Toward a framework for Pedagogy 2.0, Australasian
Journal of Educational Technology,
29(2), 248-267.
J24 Jimoyiannis A., Tsiotakis P.
& Roussinos D. (2013). Social network analysis of students’ participation
and presence in a community of educational blogging, Interactive Technology
and Smart Education, 10(1), 15-30.
J23 Jimoyiannis A. (2012). Developing
a pedagogical framework for the design and the implementation of e-portfolios
in educational practice. Themes
in Science & Technology Education, 5(1/2),
107-132.
J22 Angelaina S. &
Jimoyiannis A. (2012). Analysing students’
engagement and learning presence in an educational blog community,
Educational Media International, 49(3), 183-200.
J21 Atsoglou K. &
Jimoyiannis A. (2012). Teachers’ decisions to use ICT in classroom practice: An
investigation based on Decomposed Theory of Planned Behavior,
International Journal of Digital Literacy and Digital Competence, 3(2),
20-37.
J20
Jimoyiannis
A. & Angelaina S. (2012). Towards an analysis framework for investigating
students’ engagement and learning in educational blogs, Journal of Computer
Assisted Learning, 28, 222-234
J19
Jimoyiannis
A. (2011). Using SOLO taxonomy to explore students’ mental models of the
programming variable and the assignment statement. Themes
in Science and Technology Education, 4(2),
53-74.
J18
Roussinos
D. & Jimoyiannis A. (2011). Blended collaborative learning through a
wiki-based project: A case study on students’ perceptions, International
Journal of Digital Literacy and Digital Competence, 2(3), 15-30
J17
Jimoyiannis
A. & Gravani M.
(2011). Exploring adult digital literacy using learners’ and
educators’ perceptions and experiences: The case of the Second Chance Schools
in Greece, Educational
Technology & Society, 14(1),
217-227
J16 Jimoyiannis A. (2010). Designing
and implementing an integrated Technological Pedagogical Science
Knowledge framework for science teacher’s professional development, Computers
& Education, 55(3), 1259-1269
J15 Jimoyiannis A. & Gravani
M. (2010). Digital literacy in a lifelong
learning programme for adults: Educators’ experiences and perceptions on
teaching practices, International Journal
of Digital Literacy and Digital Competence,
1(1), 40-60
J14 Stansfield M. H., Connolly T. M., Cartelli A.,
Jimoyiannis A., Magalhães H. & Maillet K. (2009). Developing a framework for best
practices in sustainable virtual campuses, International Journal
of Networking and Virtual Organisations, 6(5),
440-459
J13 Stansfield M., Connolly T., Cartelli A.,
Jimoyiannis A., Magalhães H. & Maillet K. (2009). The Identification of Key Issues in the
Development of Sustainable e-Learning and Virtual Campus Initiatives, Electronic Journal of e-Learning,
7(2), 155-164
J12 Cartelli A., Stansfield M. H., Connolly T. M.,
Jimoyiannis A., Magalhães H. & Maillet K. (2008). Towards the development of a new model
for best practice and knowledge construction in Virtual Campuses, Journal of Information Technology
Education, 7, 121-134
J11 Siorenta A. &
Jimoyiannis A. (2008). Physics instruction in secondary schools: an
investigation of teachers’ beliefs towards physics laboratory and ICT, Research
in Science & Technological Education, 26(2), 185-202
J10 Jimoyiannis
A. & Komis V. (2007). Examining teachers’ beliefs about ICT in education:
implications of a teacher preparation programme, Teacher Development, 11(2),
181-204
J9
Jimoyiannis
A. & Komis V. (2006). Exploring secondary education teachers’ attitudes and
beliefs towards ICT adoption in education, THEMES
in Education, 7(2), 181-204
J8
Jimoyiannis
A. & Komis V. (2003). Investigating Greek students’ ideas
about forces and motion, Research in Science Education, 33, 375-392
J7
Jimoyiannis
A. & Komis V. (2001). Computer simulations in teaching and
learning physics: a case study concerning students’ understanding of trajectory
motion, Computers & Education, 36, 183-204
J6
Jimoyiannis
A., Mikropoulos T. A. & Ravanis Κ.
(2000). Student’s performance towards computer simulations on kinematics, THEMES
in Education, 1(4), 357-372
J5 Luc-Koenig
Ε., Bolovinos A., Aymar M.,
Assimopoulos S., Jimoyiannis A. & Tsekeris P. (1994). 3dnl
J=3e autoionizing states of Calcium:
observation by laser optogalvanic spectroscopy and
theoretical analysis. Zeitschrift fur Physik D, 32, 49-59
J4 Assimopoulos S., Bolovinos A.,
Jimoyiannis A., Tsekeris P., Luc-Koenig E. & Aymar M. (1994). 3dnl
J=0e-2e autoionizing states of Calcium: observation
by laser optogalvanic spectroscopy and theoretical
analysis. Journal of Physics Β, 27, 2471-2496
J3 Jimoyiannis
A., Bolovinos A., Tsekeris
P. & Camus P. (1993). Two-step laser optogalvanic
spectroscopy of high J momentum 4dnd and 4dng autoionizing
states of Strontium. Zeitschrift fur Physik D, 25,135-144
J2 Bolovinos A., Jimoyiannis A., Assimopoulos
S. & Tsekeris P. (1992). Laser optogalvanic spectroscopy of the even parity 3dnl J=0 and
J=2 autoionizing Rydberg states of Calcium. Journal of Physics Β, 25, L533-L540
J1 Jimoyiannis
A., Bolovinos A. & Tsekeris
P. (1992). Detection of the even parity, J=0-3, autoionizing
4dnl Rydberg states of strontium by two-step laser optogalvanic
spectroscopy. Zeitschrift
fur
Physik
D,
22, 577-581
Σε Έγκριτα Ελληνικά
Επιστημονικά Περιοδικά
ΕJ11 Τζιμογιάννης
Α. (2002). Νοητικές παραστάσεις και ιδέες παιδιών της προσχολικής ηλικίας για
τη λειτουργία ενός απλού ηλεκτρικού κυκλώματος, Θέματα στην Εκπαίδευση, 3(2-3),
213-225.
ΕJ10 Τζιμογιάννης
Α., Παππάς Ε., Νικολού Ε. & Τσιμάκης Α. (2002). Αμβρακία: Ένα εκπαιδευτικό
λογισμικό υπερμέσων για τη διαθεματική προσέγγιση της
Γεωγραφίας, Νέα Παιδεία, 103, 84-99.
ΕJ9 Τζιμογιάννης
Α. (2002). Προετοιμασία του Σχολείου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Προς ένα
Ολοκληρωμένο Μοντέλο Ένταξης των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της
Επικοινωνίας στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα, Σύγχρονη Εκπαίδευση, 122, 55-65.
ΕJ8 Τζιμογιάννης
Α. (2001). Βιωματικές νοητικές παραστάσεις παιδιών της προσχολικής ηλικίας για
το ηλεκτρικό ρεύμα και τις εφαρμογές του. Μία μελέτη περίπτωσης, Θέματα στην Εκπαίδευση, 2(2-3), 271-284.
ΕJ7 Τζιμογιάννης
Α. (2001). Νέα τεχνολογικά περιβάλλοντα και εκπαίδευση των μικρών παιδιών, Νέα Παιδεία, 98, 46-61.
ΕJ6 Τζιμογιάννης
Α. & Θεοδώρου Ε. (2000). Τα εργαστήρια Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια
Εκπαίδευση. Μία μελέτη των τεχνικών και εργονομικών χαρακτηριστικών, Σύγχρονη Εκπαίδευση, 115, 32-41.
ΕJ5 Τζιμογιάννης
Α. & Μικρόπουλος Τ. Α. (2000). Η χρήση των προσομοιώσεων πειραμάτων στη
διδασκαλία της έννοιας της επιτάχυνσης, Σύγχρονη
Εκπαίδευση, 112, 127-134.
ΕJ4 Τζιμογιάννης
Α. & Μικρόπουλος Τ. Α. (2000). Η συμβολή των προσομοιώσεων πειραμάτων στη
διδασκαλία της Φυσικής: η έννοια της ταχύτητας, Σύγχρονη Εκπαίδευση, 111, 120-131.
ΕJ3 Τζιμογιάννης
Α. (1999). Η μοντελοποίηση και εποικοδόμηση των
εννοιών της Μηχανικής με τη βοήθεια προσομοιώσεων, Επιθεώρηση Φυσικής, 30, 79-87.
ΕJ2 Τζιμογιάννης
Α. (1999). Διδασκαλία Φυσικής και υπολογιστές. Μια εναλλακτική διδακτική
προσέγγιση, Σύγχρονη Εκπαίδευση 105, 115-122 (1ο Μέρος) και 106, 111-117 (2ο Μέρος)
ΕJ1 Τζιμογιάννης
Α., Mικρόπουλος Α. & Kουλαϊδής
Β. (1995). Ο υπολογιστής στη διδασκαλία της Φυσικής. Μία άμεση εφαρμογή με τη
χρήση φύλλων εργασίας, Σύγχρονη
Εκπαίδευση, 85, 38-46.
Βιβλία
B1
Jimoyiannis A. (editor), Research on e-Learning and ICT in
Education. New York: Springer
(2011)
Κεφάλαια σε βιβλία
C9 Jimoyiannis,
A., & Tsiotakis, P. (2016). Investigating the Role of Structure in Online
Teachers’ Communities of Learning. In P. Anastasiades,
& N. Zaranis (Eds.). Research on
e-Learning and ICT in Education: Technological, Pedagogical and Instructional
Perspectives (pp. 161-174). New York: Springer.
C8 V. Bakouli, & Jimoyiannis, A. (2016). Concept mapping as
cognitive tool in science education: An analysis of students’ learning using
SOLO taxonomy. In Z. Smyrnaiou, M. Riopel & M. Sotiriou
(Eds.), Recent Advances in Science and
Technology Education, Ranging from Modern Pedagogies to Neuroeducation
and Assessment (pp. 43-58). Cambridge Scholars Publishing.
C7 Jimoyiannis, A., & Tsiotakis, P. (2016). Self-directed learning in
e-portfolios: Design issues and investigation of students’ performance. In G. Vincenti,
A. Bucciero & C. Vaz de Carvalho (eds.).
eLEOT2015, LNICST 160 (pp. 126-134). New York: Springer.
C6 Jimoyiannis
A. (2015). TPACK
2.0: Towards a Framework Guiding Web 2.0 Integration in Educational Practice.
In Dr. M.S. Khine (Ed.). New
Directions in Technological Pedagogical Content Knowledge Research Multiple
Perspectives (pp. 83-108). Charlotte, NC: Information Age Publishing.
C5 Jimoyiannis
A. (2015). Digital Literacy
and Adult Learners. In M. J. Spector (ed.), The
SAGE Encyclopedia of Educational Technology (pp. 213-216). Thousand Oaks, California: SAGE
Publications, Inc.
C4
Angelaina S. & Jimoyiannis A. (2011). Educational blogging:
Developing and investigating a students’ community of inquiry. In A.
Jimoyiannis (ed.), Research on e-Learning and ICT in Education (pp. 167-180).
New York: Springer
C3
Jimoyiannis A., Gravani M. &
Karagiorgi Y. (2011). Teacher professional development through Virtual
Campuses: Conceptions of a ‘new’ model, In H. Yang & S. Yuen (eds.), Handbook
of Research on Practices and Outcomes in Virtual
Worlds and Environment, 327-347, Hershey,
PA: IGI Global
C2
Jimoyiannis A. (2008). Factors
determining teachers’ beliefs and perceptions of ICT
in education, in A. Cartelli & M. Palma
(eds.), Encyclopedia of Information Communication Technology, 321-334,
Hershey, PA: IGI Global
C1 Jimoyiannis A.
(2008). Computer simulations and scientific knowledge construction, in
A. Cartelli & M. Palma (eds.), Encyclopedia of Information
Communication Technology, 106-120, Hershey, PA: IGI Global
Σε Ελληνικούς Τόμους
ΕB7 Τζιμογιάννης Α. (2015). Οι ΤΠΕ στο σχολείο του 21ου
αιώνα: Από τα προγράμματα επιμόρφωσης στις κοινότητες μάθησης εκπαιδευτικών. Στο Γ.
Μπαγάκης (επιμ.), Μεθοδολογία,
πολιτικές, πρακτικές επιμόρφωσης και επαγγελματικής ανάπτυξης του εκπαιδευτικού
που βασίζονται στο σχολείο (σ. 116-126). Αθήνα: Εκδόσεις Γρηγόρη.
ΕB6 Τζιμογιάννης Α. (2008). Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας
και των Επικοινωνιών ως εργαλείο ανάπτυξης της ‘επιστημονικής σκέψης’:
προκλήσεις και δυνατότητες για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Στο Β.
Κουλαϊδής, Α. Αποστόλου και Κ. Καμπουράκης (επιμ.), Η Φύση των
Επιστημών-Διδακτικές Προσεγγίσεις (σ. 233-247). Αθήνα: Εκπαιδευτήρια
Γείτονα.
ΕB5 Τζιμογιάννης Α. & Σιόρεντα
Α. (2007). Το Διαδίκτυο ως εργαλείο ανάπτυξης της κριτικής
και δημιουργικής σκέψης, στο Β. Κουλαϊδής (επιμ.), Σύγχρονες
διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης (σ.
355-374). Αθήνα: ΟΕΠΕΚ.
ΕB4 Τζιμογιάννης Α. (2007).
Το παιδαγωγικό πλαίσιο αξιοποίησης των ΤΠΕ ως εργαλείο ανάπτυξης της
κριτικής και δημιουργικής σκέψης, στο Β. Κουλαϊδής (επιμ.), Σύγχρονες
διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης (σ.
333-354). Αθήνα: ΟΕΠΕΚ.
ΕB3 Τζιμογιάννης Α. & Σιόρεντα Α. (2007). Η μοντελοποίηση ως
εργαλείο ανάπτυξης της κριτικής και δημιουργικής σκέψης, στο Β. Κουλαϊδής (επιμ.), Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την
ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης (σ. 241-267). Αθήνα: ΟΕΠΕΚ.
ΕB2 Τζιμογιάννης
Α. (2004). Οι Προσομοιώσεις στη
Διδασκαλία της Φυσικής, στο Ι. Βλαχάβας, Β. Δαγδιλέλης, Γ. Ευαγγελίδης, Γ. Παπαδόπουλος, Μ. Σατρατζέμη & Δ. Ψύλλος (εκδ.),
Οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και
Επικοινωνιών στην Ελληνική Εκπαίδευση: απολογισμός και προοπτικές (σ. 240-254). Θεσσαλονίκη.
ΕB1 Καμπεζά Μ., Γκρίτση
Φ., Χρηστίδου Β., Τζιμογιάννης Α. & Ραβάνης Κ.
(2001). Η συγκρότηση του φαινομένου της εναλλαγής της μέρας και της νύχτας στη
σκέψη των παιδιών προσχολικής ηλικίας, στο Κ. Ραβάνης
(επιμ.), Η
μύηση των μικρών παιδιών στις Φυσικές Επιστήμες (σ. 178-184). Πάτρα.
Σε διεθνή συνέδρια με κριτές
P21 Koutsodimou, K.,
& Jimoyiannis, A. (2015).
MOOCs for teacher professional
development: investigating views and perceptions of the participants. Proceedings of the 8th
International Conference of Education, Research and Innovation - ICERI2015 (pp. 6968-6977), 16–18 November 2015, Seville, Spain.
P20 Jimoyiannis,
A., & Tsiotakis, P. (2015). Self-directed learning in
e-portfolios: Design issues and investigation of students’ performance. Proceedings of the 2nd International Conference on e-Learning e-Education
and Online Training – eLEOT 2015, 16–18 September 2015, Novedrate,
Italy, http://eleot.org/2015
P19 Tsiotakis, P., & Jimoyiannis, A. (2014).
Teachers’ performance
within communities of learning: Investigating the role of community structure. Proceedings of the
European Conference in the Applications of Enabling Technologies – ECAET 2014, 20–21 November 2014, Glasgow, UK, http://www.ed20work.eu/conference
P18 Tsiotakis,
P., & Jimoyiannis, A. (2014). Collaboration and Community Building in an
Online Teacher Community of Learning: A Social Network Analysis. In G. Ortiz, E. Troubitsyna & S. De Agostino
(eds.), Proceedings of the Ninth
International Conference on Internet and Web Applications and Services - ICIW2014 (pp. 19-24), 20–24 July, 2014, Paris, France (Best paper award)
http://www.iaria.org/conferences2014/AwardsICIW14.html
P17 Bakouli V., & Jimoyiannis A.
(2014). Concept mapping as cognitive tool in science education: An analysis of
students’ learning using SOLO taxonomy. Proceedings of the 1st International
Conference on “New Developments in Science and Technology Education”, 29-31May, 2014, Corfu, Greece.
P16
Vrachnos E. & Jimoyiannis
A. (2013). Design and evaluation of a web-based dynamic algorithm visualization
environment for novices. In M. P. Cota, S.B. L. Ferreira, T. Mikropoulos, H. Paredes
and J. Barroso (eds.), Proceedings of the 5th
International Conference on Software Development and Technologies for Enhancing
Accessibility and Fighting Info-exclusion (DSAI 2013), 13-15
November 2013, Vigo, Spain
P15
Tsiopela D.
& Jimoyiannis A. (2013). ’Pre-Vocational Skills Laboratory: Development and
investigation of a Web-based environment for students with autism. In
M. P. Cota, S.B. L. Ferreira, T. Mikropoulos, H. Paredes and J. Barroso
(eds.), Proceedings of the 5th
International Conference on Software Development and Technologies for Enhancing
Accessibility and Fighting Info-exclusion (DSAI 2013), 13-15
November 2013, Vigo, Spain
P14
Tsiotakis, P., & Jimoyiannis, A. (2013). Developing
a Computer Science Teacher Community in Greece: Design framework and implications from the pilot. Proceedings of EDULEARN13
Conference (pp. 70-80), 1st-3rd
July 2013, Barcelona, Spain
P13
Jimoyiannis, A., Christopoulou, E., Paliouras, A.,
Petsos, A., Saridaki, A., Toukiloglou, P., Tsakonas, P. (2013). Design and
development of learning objects for lower secondary education in Greece: The
case of computer science e-books. Proceedings of EDULEARN13 Conference
(pp. 41-49), 1st-3rd July 2013, Barcelona, Spain
P12
Jimoyiannis A., Tsiotakis P. &
Roussinos D. (2012). Blogs in higher education: Analysing students’
participation and presence in a community of blogging. Proceedings of the IADIS
International Conference e-Learning 2012, pp. 228-235, Lisbon, Portugal (Best
emergent technology paper award)
P11
Jimoyiannis
A., Tsiotakis P. & Roussinos D. (2011), Pedagogical and instructional
design issues towards the
integration of Web 2.0 tools in instruction:
Implications of teachers’ training pilot courses in Greece,
In Abraham, E. Corchado, S.-Y. Han, W. Guo, J. Corchado, A. Vasilakos (eds.),
Proceedings
of the
7th International Conference on Next Generation Web Services Practices,
pp. 530-535, Salamanca, Spain, IEEE
P10
Jimoyiannis
A. (2010). Developing a Technological Pedagogical Content Knowledge framework
for science education: Implications of a teacher trainers’ preparation program,
Proceedings of the Informing
Science & IT Education Conference (InSITE 2010), 597-607, Cassino, Italy
P9
Gravani,
M. N. & Jimoyiannis, A. (2009). Factors shaping the profile of the ICT adult
educator: implications from a social inclusion programme in Greece, in
Papastamatis, A., Valkanos, E., Zarifis, G. K., Panitsidou, E. (Eds.),
Educating the adult educator: Quality provision and
assessment in Europe, ESREA Network on Adult Educators, Trainers and their
Professional Development, E-book conference proceedings, pp. 837-844,
Thessaloniki, ISBN: 978-960-243-668-4.
P8 Stansfield M. H., Connolly
T., Cartelli A., Jimoyiannis A., Magalhães H. & Maillet
K. (2008). The development of models for identifying and
promoting best practice in e-learning and Virtual Campuses,
in D. Remenyi (Ed.), Proceedings of the 7th European
Conference on e-Learning (ECEL), pp. 520-529,
Agia Napa, Cyprus, 6-7 November 2008
P7
Jimoyiannis
A., Stansfield M., Connolly T., Cartelli A., Magalhães H., Maillet K.
& Koulaidis V. (2008). Virtual Campuses: A new paradigm
in e-learning widening access to higher education, in C.
Angeli & N. Valanides (eds.), Proceedings of the 6th
Panhellenic Conference with International Participation 'Information
and Communication Technologies in Education', Vol. II,
pp. 419-426, Cyprus
P6 Jimoyiannis
A. & Gravani M. (2008). Adult
educators’ and learners’ perceptions and experiences of digital literacy: The case
of the Second Chance Schools in Greece, ECER
2008: European
Educational Research Association Conference:
From Teaching to Learning?, 10-12 September, Göteborg: Sweden
P5
Vrachnos
E. & Jimoyiannis A. (2008). DAVE: A Dynamic Algorithm Visualization
Environment for novice learners, The 8th IEEE International Conference on
Advanced Learning Technologies, pp. 319-323, 1-5 July,
Santander, Spain
P4 Cartelli, A., Maillet, K.,
Stansfield, M. H., Connolly, T. M., Jimoyiannis, A., Magalhães, H. &
Toland, J. (2008). Identifying and promoting best practice in Virtual Campuses
and e-Learning, ED-MEDIA 2008 Conference, pp. 897-902, Vienna, Austria,
30 June - 4 July (Outstanding paper award)
P3
Cartelli
A., Stansfield M., Connolly T., Jimoyiannis A., Magalhães H. &
Maillet K. (2008). Towards the development of a new model for best practice and
knowledge construction in Virtual Campuses, Proceedings
of the Informing Science and IT Education Conference
(InSITE 2008), 22-25 June,
Varna, Bulgaria
P2
Connolly T.,
Stansfield M. H., Cartelli A., Jimoyiannis A., Magalhães H. &
Maillet K. (2007). Towards the development of a
framework for promoting best practice in Virtual Campuses, European Association
of Distance Teaching Universities Conference (EADTU 2007),
8-9 November, Lisbon, Portugal, http://www.eadtu.nl/conference-2007/files/BM4.pdf
P1 Jimoyiannis A. & Komis V. (2006). Factors affecting teachers’ views and perceptions of ICT in education, in P. Isaias, M. McPherson & F. Banister (eds.), Proceedings of the IADIS International Conference e-Society 2006, Vol. I, 136-143, Dublin, Ireland
Σε Τόμους Πρακτικών Ελληνικών
Συνεδρίων με Κριτές
EP56 Κουτσοδήμου, Κ.,
& Τζιμογιάννης, Α. (2016). Μαζικά Ανοιχτά Μαθήματα και επαγγελματική
ανάπτυξη εκπαιδευτικών: Ζητήματα σχεδιασμού και μελέτη των απόψεων των
συμμετεχόντων. Στο Τ. Μικρόπουλος (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 10ου
Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και
των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση’’. Ιωάννινα: ΕΤΠΕ.
EP55 Δημητρίου, Δ., & Τζιμογιάννης, Α.
(2016). Διερεύνηση της Τεχνολογικής Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου
εκπαιδευτικών για την ένταξη των ΤΠΕ στις εκπαιδευτικές πρακτικές της τάξης.
Στο Τ. Μικρόπουλος (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 10ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή
Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην
Εκπαίδευση’’. Ιωάννινα: ΕΤΠΕ.
EP54 Τσιόπελα,
Δ., & Τζιμογιάννης, Α. (2016). Μελέτη της συμβολής διαδικτυακού
εκπαιδευτικού περιβάλλοντος στην ενίσχυση προ-επαγγελματικών δεξιοτήτων ατόμων
με διαταραχές αυτιστικού φάσματος. Στο Τ. Μικρόπουλος (επιμ.),
Πρακτικά Εργασιών 10ου
Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και
των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση’’. Ιωάννινα: ΕΤΠΕ.
EP53 Βραχνός, Ε., & Τζιμογιάννης,
Α. (2014). Μελέτη της συμβολής του περιβάλλοντος οπτικοποίησης
αλγορίθμων DAVE στην οικοδόμηση αλγορίθμων ταξινόμησης από μαθητές Γ’ Λυκείου.
Στο Τ. Μικρόπουλος (επιμ.), Πρακτικά 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ‘’Διδακτική της
Πληροφορικής’’ (σ. 82-91).
Ιωάννινα: ΕΤΠΕ.
EP52 Κούτρας, Γ. & Τζιμογιάννης A. (2015). Σχεδιασμός και μελέτη μιας
διαθεματικής παρέμβασης κινητής μάθησης στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας
ΣΤ’ Δημοτικού. Στο Β. Δαγδιλέλης, Α. Λαδιάς, Κ.
Μπίκος, Ε. Ντρενογιάννη, Μ. Τσιτουρίδου (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Ένταξη
των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία» της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης ΤΠΕ
στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ), Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης & Πανεπιστήμιο
Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη,
http://www.etpe.gr/custom/pdf/etpe2319.pdf
EP51 Τσιωτάκης,
Π., & Τζιμογιάννης, Α. (2014). Μελέτη του ρόλου της δομής στην ανάπτυξη
Ηλεκτρονικών Κοινοτήτων Μάθησης Εκπαιδευτικών. Στο Π. Αναστασιάδης, Ν. Ζαράνης, Β. Οικονομίδης & Μ. Καλογιαννάκης (επιμ.), Πρακτικά
Εργασιών 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση’’ (σ.
309-318). Ρέθυμνο: ΕΤΠΕ.
EP50 Βραχνός, Ε., & Τζιμογιάννης,
Α. (2014). Μελέτη της συμβολής του περιβάλλοντος οπτικοποίησης
αλγορίθμων DAVE στην οικοδόμηση αλγορίθμων ταξινόμησης από μαθητές Γ’ Λυκείου.
Στο Π. Αναστασιάδης, Ν. Ζαράνης, Β. Οικονομίδης &
Μ. Καλογιαννάκης (επιμ.), Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ‘’Διδακτική της
Πληροφορικής’’ (σ. 82-91). Ρέθυμνο: ΕΤΠΕ.
EP49 Βραχνός, Ε., & Τζιμογιάννης,
Α. (2014). Αναπαραστάσεις μαθητών και φοιτητών για τον αλγόριθμο ταξινόμησης
ευθείας ανταλλαγής: Μια ανάλυση βασισμένη στην ταξινομία SOLO. Στο Π.
Αναστασιάδης, Ν. Ζαράνης, Β. Οικονομίδης & Μ.
Καλογιαννάκης (επιμ.), Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ‘’Διδακτική της
Πληροφορικής’’ (σ. 72-81).
Ρέθυμνο: ΕΤΠΕ.
EP48 Γολικίδου, Λ. & Τζιμογιάννης A.
(2013). Σχεδιασμός και Μελέτη ενός Προγράμματος Ηλεκτρονικής Μάθησης από
Απόσταση στα πλαίσια ενός Έργου Comenius. Στο Α.
Λαδιάς, Α. Μικρόπουλος, Χ. Παναγιωτακόπουλος, Φ. Παρασκευά, Π. Πιντέλας, Π.
Πολίτης, Σ. Ρετάλης, Δ. Σάμψων,
Ν. Φαχαντίδης & Α. Χαλκίδης (επιμ.),
Πρακτικά Εργασιών 3ου Πανελλήνιου
Συνεδρίου «Ένταξη των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία» της Ελληνικής
Επιστημονικής Ένωσης ΤΠΕ στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ), Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων,
Πανεπιστήμιο Πειραιώς, Πειραιάς, 10-12 Μαΐου 2013,
http://www.etpe.eu/new/custom/pdf/etpe2069.pdf
EP47 Τζιμογιάννης Α., Τσιωτάκης Π.
& Ρούσσινος Δ. (2012). Προς ένα παιδαγωγικό
πλαίσιο του Ιστού 2.0: Σχεδιασμός και αποτίμηση ενός προγράμματος προετοιμασίας
εκπαιδευτικών, στο Χ. Καραγιαννίδης, Π. Πολίτης & Η. Καρασαββίδης
(επιμ.), Πρακτικά
Εργασιών 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση’’ (σ.
241-248). Βόλος: ΕΤΠΕ.
EP46 Ρούσσινος Δ. & Τζιμογιάννης Α. (2012).
Μελέτη της συμμετοχής και της συν-εργασίας φοιτητών για την ανάπτυξη
περιεχόμενο μέσω wiki, στο Χ. Καραγιαννίδης, Π.
Πολίτης & Η. Καρασαββίδης (επιμ.),
Πρακτικά Εργασιών 8ου
Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και
των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση’’ (σ. 233-240). Βόλος: ΕΤΠΕ.
EP45 Τσιωτάκης Π., Ρούσσινος
Δ. & Τζιμογιάννης Α. (2012). Μελέτη της μαθησιακής παρουσίας φοιτητών σε
μια κοινότητα ιστολογιών χρησιμοποιώντας την Ανάλυση Κοινωνικών Δικτύων, στο Χ.
Καραγιαννίδης, Π. Πολίτης & Η. Καρασαββίδης (επιμ.), Πρακτικά
Εργασιών 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση’’ (σ.
225-232). Βόλος: ΕΤΠΕ.
EP44 Τσιωτάκης Π. & Τζιμογιάννης
Α. (2012). Η Ηλεκτρονική Κοινότητα Εκπαιδευτικών Πληροφορικής: Ζητήματα
τεχνολογικού και λειτουργικού σχεδιασμού, στο Θ. Μπράτιτσης (επιμ.), Πρακτικά
6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ‘’Διδακτική της Πληροφορικής’’, 287-297, Φλώρινα.
EP43 Παλιούρας Α., Πέτσος Α., Σαριδάκη
Α., Τουκίλογλου Π., Τσάκωνας Π., & Χριστοπούλου
Ε. & Τζιμογιάννης Α. (2012). Σχεδιασμός και ανάπτυξη των εμπλουτισμένων
ηλεκτρονικών βιβλίων Πληροφορικής Γυμνασίου: Η ενότητα του προγραμματισμού
υπολογιστών, στο Θ. Μπράτιτσης (επιμ.), Πρακτικά 6ου Πανελλήνιου
Συνεδρίου ‘’Διδακτική της Πληροφορικής’’, 123-134, Φλώρινα.
EP42 Τσιωτάκης Π. & Τζιμογιάννης Α. (2011). OpenWebQuest: Πλατφόρμα ανάπτυξης και φιλοξενίας ιστοεξερευνήσεων, CD
Πρακτικών 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Καθηγητών Πληροφορικής «Πληροφορική και Νέο
Σχολείο», Πάτρα: ΠΕΚΑΠ, ISSN 1792-1511.
EP41 Ρούσσινος, Δ. & Τζιμογιάννης Α. (2011). Σχεδίαση και
μελέτη ενός περιβάλλοντος μικτής ηλεκτρονικής μάθησης μέσω wiki:
Μία μελέτη περίπτωσης σε πρωτοετείς φοιτητές, Proceedings of 6th International Conference in Open & Distance
Learning, 91-104, Loutraki,
http://icodl.openet.gr/index.php/icodl/2011/paper/view/24/6
EP40 Τσιωτάκης Π. & Τζιμογιάννης Α. (2011).
Ηλεκτρονικές Κοινότητες Μάθησης Εκπαιδευτικών: Τεχνολογικά Εργαλεία και Ζητήματα
Σχεδιασμού, Πρακτικά 5ου Συνεδρίου
Καθηγητών Πληροφορικής, 124-131, Ιωάννινα, ΠΕΚΑΠ- ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου
Ιωαννίνων.
EP39 Αγγέλαινα Σ. & Τζιμογιάννης Α. (2010). Δημιουργία και μελέτη μιας μαθητικής Κοινότητας
Διερεύνησης μέσω ενός ιστολόγιου,
στο Α.
Τζιμογιάννης (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή
Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην
Εκπαίδευση’’, τόμος II, 337-344, Κόρινθος.
EP38 Τζιμογιάννης Α. (2010). Η Τεχνολογική Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου για τις
Φυσικές Επιστήμες: Μια εφαρμογή στην επιμόρφωση επιμορφωτών
εκπαιδευτικών, στο Α. Τζιμογιάννης (επιμ.), Πρακτικά
Εργασιών 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση’’, τόμος
II, 295-302, Κόρινθος.
EP37 Βραχνός Ε. & Τζιμογιάννης Α.
(2010). Μελέτη των αναπαραστάσεων μαθητών της Γ’ Λυκείου για την έννοια του
πίνακα χρησιμοποιώντας την ταξινομία SOLO, στο Μ. Γρηγοριάδου (επιμ.), Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου
Συνεδρίου ‘’Διδακτική της Πληροφορικής’’, 81-90, Αθήνα
EP36 Αγγέλαινα Σ. & Τζιμογιάννης Α. (2009). Το εκπαιδευτικό
ιστολόγιο ως εργαλείο κοινωνικής οικοδόμησης της γνώσης:
Μία ανάλυση της γνωστικής παρουσίας των μαθητών, στο Καριώτογλου Π., Σπύρτου
Α., Ζουπίδης Α.
(επιμ.), Πρακτικά
6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου
‘’Διδακτική Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση’’,
137-145, Φλώρινα.
EP35 Κωστής Ν. & Τζιμογιάννης Α.
(2008). Το
Διαδίκτυο ως μέσο επικοινωνίας και μάθησης: Το παράδειγμα των δικτύων ΣΕΠ
σε εκπαιδευτικές μονάδες του Νομού Δωδεκανήσου, στο Χ. Αγγελή & Ν. Βαλανίδης (επιμ.), Πρακτικά 6ου
Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και
των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση’’, Τόμος II, 303-310, Κύπρος.
EP34 Τζιμογιάννης Α. & Γραβάνη Μ. (2008). Ο πληροφορικός γραμματισμός στα Σχολεία
Δεύτερης Ευκαιρίας: μια μελέτη των απόψεων και των εμπειριών εκπαιδευτών
πληροφορικής, στο Β. Κόμης (επιμ.), Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ‘’Διδακτική της
Πληροφορικής’’, 405-414, Πάτρα.
EP33 Βραχνός Ε. & Τζιμογιάννης Α.,
(2008). Σχεδιασμός
ενός περιβάλλοντος δυναμικής οπτικοποίησης
αλγορίθμων: Το σύστημα DAVE, στο Β. Κόμης (επιμ.),
Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου
Συνεδρίου ‘’Διδακτική της Πληροφορικής’’, 171-180, Πάτρα.
EP32 Τζιμογιάννης Α. & Σιόρεντα
Α. (2007).
Παράγοντες που καθορίζουν τις στάσεις των καθηγητών Φυσικών Επιστημών για τις
ΤΠΕ στη διδασκαλία τους, Πρακτικά 5ου
Πανελλήνιου Συνεδρίου ‘’Διδακτική Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες στην
Εκπαίδευση’’, 939-949, Ιωάννινα.
EP31
Τζιμογιάννης Α. & Κόμης Β.
(2006). Οι ΤΠΕ στην εκπαίδευση: Διερευνώντας τις απόψεις εκπαιδευτικών της
δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στο Β. Δαγδιλέλης & Δ. Ψύλλος (επιμ.),
Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου
Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της
Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση’’, 829-836, Θεσσαλονίκη.
EP30 Τζιμογιάννης
Α., Τσιωτάκης Π. & Sajaniemi
J. (2006).
Μελετώντας το ρόλο των προσομοιώσεων αλγορίθμων στη διδασκαλία του
προγραμματισμού στο Ενιαίο Λύκειο, στο Ε. Σταυρίδου & Χ. Σολομωνίδου
(επιμ.),
Πρακτικά Πανελλήνιου
Συνεδρίου ‘’Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό: Ζητήματα δημιουργίας, διδακτικής
αξιοποίησης και αξιολόγησης’’, 99-108, Βόλος.
EP29 Τζιμογιάννης Α. (2005). Προς ένα παιδαγωγικό
πλαίσιο διδασκαλίας του προγραμματισμού στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στο Α.
Τζιμογιάννης (επιμ.),
Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου
Συνεδρίου ‘’Διδακτική της Πληροφορικής’’, 99-111, Κόρινθος.
EP27 Παπανικολάου
Γ. & Τζιμογιάννης Α. (2005).
Το έργο ’’Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της
Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση’’: Μια αποτίμηση της
υλοποίησής του στο Νομό Ιωαννίνων, Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου
Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ: «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της
Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδακτική Πράξη», Τόμος
Β’, 395-404, Σύρος.
EP26 Τζιμογιάννης
Α. & Κόμης Β. (2004). Στάσεις και
αντιλήψεις εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την εφαρμογή
των ΤΠΕ στη διδασκαλία τους, Πρακτικά
4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της
Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση’’, Τόμος Α’, 165-176,
Αθήνα.
EP25 Τζιμογιάννης
Α. & Κόμης Β. (2004). Μελέτη των
αναπαραστάσεων μαθητών του Ενιαίου Λυκείου για τη ροή δεδομένων και το ρόλο των
βασικών μονάδων του υπολογιστή, Πρακτικά
2ης Διημερίδας ‘’Διδακτική της Πληροφορικής’’, 73-85, Βόλος.
EP24 Γρηγοριάδου Μ., Γόγουλου Α., Γουλή Ε., Δαγδιλέλης
Β., Κόμης Β., Κορδάκη
Μ., Μικρόπουλος Α., Μπακογιάννης Σ., Παπαδόπουλος Γ., Πολίτης Π., Σφηκόπουλος
Θ. & Τζιμογιάννης Α. (2004). Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της
Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση: Υπάρχουσα κατάσταση-προβλήματα-προτάσεις, Πρακτικά 2ης Διημερίδας
‘’Διδακτική της Πληροφορικής’’, 39-47, Βόλος
EP23 Τζιμογιάννης Α. (2003). Η
διδασκαλία του Προγραμματισμού στο Ενιαίο Λύκειο: προς ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο
με στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων, Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των
Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ: «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των
Επικοινωνιών στη Διδακτική Πράξη», Τόμος Α’, 706-720, Σύρος.
EP21 Τζιμογιάννης Α. (2002). Η οριοθέτηση του διδακτικού συμβολαίου στην
Πληροφορική. Μια διερεύνηση στο πλαίσιο του Ενιαίου Λυκείου, Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου
Συνεδρίου ‘’Διδακτική Φυσικών Επιστημών και Εφαρμογή των Νέων Τεχνολογιών στην
Εκπαίδευση’’, 635-641, Ρέθυμνο.
EP20 Τζιμογιάννης Α. (2002). Αντιλήψεις και προσεγγίσεις νηπιαγωγών
σχετικά με τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Νηπιαγωγείο: μία μελέτη
περίπτωσης, Πρακτικά 3ου
Πανελλήνιου Συνεδρίου ‘’Διδακτική Φυσικών Επιστημών και Εφαρμογή των Νέων
Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση’’, 278-284,
Ρέθυμνο.
EP19 Τζιμογιάννης
Α. (2001). Στάσεις και απόψεις καθηγητών Πληροφορικής σχετικά με τη διδασκαλία
του αντικειμένου στο Ενιαίο Λύκειο, Πρακτικά
5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Διδακτική των
Μαθηματικών & Πληροφορική στην Εκπαίδευση’’, 389-397, Θεσσαλονίκη.
EP18 Τζιμογιάννης Α. & Παππάς Ε. (2001). Ποιοτική ανάλυση και μελέτη
της εξερεύνησης ενός εκπαιδευτικού λογισμικού υπερμέσων
από μαθητές γυμνασίου, Πρακτικά
Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
και στην Εκπαίδευση από Απόσταση’’, 567-583, Ρέθυμνο.
EP17 Τζιμογιάννης Α. (2001). Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Πραγματικότητα και προοπτικές, Πρακτικά 1ου Συνεδρίου για την αξιοποίηση των Τεχνολογιών
της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη. Εκπαιδευτικό
λογισμικό και Διαδίκτυο, 29-40, Σύρος.
EP16 Τζιμογιάννης Α. & Θεοδώρου Ε. (2000). Τεχνικά και εργονομικά
χαρακτηριστικά των σχολικών εργαστηρίων Πληροφορικής. Μία μελέτη περίπτωσης, Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου
Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της
Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση’’, 145-151, Πάτρα.
EP15 Τζιμογιάννης Α. & Κόμης Β. (2000). Η έννοια της μεταβλητής
στον Προγραμματισμό: δυσκολίες και παρανοήσεις μαθητών του Ενιαίου Λυκείου, Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου
Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της
Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση’’, 103-114, Πάτρα.
EP14 Τζιμογιάννης Α. & Κόμης Β. (2000). Επίλυση προβλημάτων σε
προγραμματιστικό περιβάλλον: η οικοδόμηση της δομής ελέγχου από τους μαθητές
του Ενιαίου Λυκείου, Πρακτικά 4ου
Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή "Διδακτική των Μαθηματικών &
Πληροφορική στην Εκπαίδευση", 243-249, Ρέθυμνο.
EP13 Τζιμογιάννης
Α., Κατσίκης Α., Τσιμάκης
Σ., Νικολού Ε., Γιούνης Α. & Μικρόπουλος Τ. Α.
(1999). Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού υπερμέσων.
Περιβαλλοντικός Χάρτης Νομού Ιωαννίνων, Πρακτικά
Πανελλήνιου Συνεδρίου "Πληροφορική και Εκπαίδευση", 401-409,
Ιωάννινα.
EP12 Εμβαλωτής Α. & Τζιμογιάννης Α. (1999). Στάσεις των καθηγητών της περιοχής
των Ιωαννίνων σχετικά με την Πληροφορική και τις Νέες Τεχνολογίες στο Ενιαίο
Λύκειο, Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου
"Πληροφορική και Εκπαίδευση", 203-212, Ιωάννινα.
EP11 Τζιμογιάννης
Α. & Γεωργίου Β. (1999). Οι δυσκολίες μαθητών της Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης στην εφαρμογή της δομής ελέγχου για την ανάπτυξη απλών αλγορίθμων, Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου
"Πληροφορική και Εκπαίδευση", 183-192, Ιωάννινα.
EP10
Τζιμογιάννης Α., Μικρόπουλος Τ. Α. & Λαδιάς Τ.
(1999). Η διδασκαλία των Πολυμέσων στο Ενιαίο Λύκειο. Μία προσέγγιση στα
πλαίσια του Μαθήματος «Πολυμέσα-Δίκτυα», Πρακτικά
Πανελλήνιου Συνεδρίου "Πληροφορική και Εκπαίδευση", 169-182,
Ιωάννινα.
EP9 Τζιμογιάννης
Α. & Mικρόπουλος Τ. Α. (1999). Μελέτη της συμβολής των προσομοιώσεων στην άρση των
δυσκολιών μαθητών και σπουδαστών σχετικά με κινήσεις στο πεδίο βαρύτητας της
γης, Πρακτικά 8ου Πανελλήνιου
Συνεδρίου Φυσικής, Τόμος Β’,
33-37, Αρχαία Ολυμπία-Πύργος.
EP8 Τζιμογιάννης
Α. & Γεωργίου Β. (1998). Η Αναγκαιότητα της Διδασκαλίας του Προγραμματισμού
Η/Υ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ως Μεθοδολογία Επίλυσης Προβλημάτων. Το
Παράδειγμα των Πινάκων, Πρακτικά
Διημερίδας Πληροφορικής "Η Πληροφορική στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση",
28-34, Αθήνα.
EP7 Τζιμογιάννης Α. & Τ. Α. Mικρόπουλος (1998). Η συμβολή των προσομοιώσεων στη
διδασκαλία της Κινηματικής, Πρακτικά 1ου
Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Εφαρμογής των Νέων
Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη, 317-323, Θεσσαλονίκη.
EP6 Γεωργίου
Β. & Τζιμογιάννης Α. (1998). Η Διδασκαλία του Προγραμματισμού Η/Υ στη
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ως Διαδικασία Ανάπτυξης Πνευματικών Δεξιοτήτων. Μία
Πρόταση Βασισμένη στη Δημιουργία Βάσης Ασκήσεων Γνωστής Δυσκολίας, Πρακτικά 1ης Πανηπειρωτικής
Ημερίδας "Πληροφορική και Εκπαίδευση", 125-133, Ιωάννινα.
EP5 Τζιμογιάννης Α., Κωσταδήμας Ε. & Mικρόπουλος
Τ. A. (1998). Διδασκαλία Φυσικής και υπολογιστές. Μελέτη της συμβολής των
προσομοιώσεων στη διδασκαλία της Κινηματικής, Πρακτικά 1ης Πανηπειρωτικής
Ημερίδας "Πληροφορική και Εκπαίδευση", 65-78, Ιωάννινα.
EP4 Τζιμογιάννης Α. & Mικρόπουλος Τ. Α. (1997). Ο υπολογιστής στη διδασκαλία της
Φυσικής. Μία άμεση πρόταση εφαρμογής με συνδυασμένη χρήση λογισμικού
προσομοίωσης και φύλλων εργασίας, Πρακτικά
Διημερίδας Πληροφορικής "Η Πληροφορική στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση",
107-115, Αθήνα.
EP3 Aσημόπουλος Σ., Kοέν
Σ., Mπολοβίνος Α., Λύρας Α., Tσέκερης
Π. & Τζιμογιάννης Α. (1996). Aνάλυση των (m-1)dnd J=4 καταστάσεων αυτοϊονισμού
του Sr (m=5) και Ca (m=4) με την παραμετρική MQDT
μέθοδο, Πρακτικά 10ου
Πανελλήνιου Συνεδρίου "Lasers και
εφαρμογές", 242-249, Ιωάννινα.
EP2 Mπολοβίνος Α., Τζιμογιάννης Α., Aσημόπουλος Σ. & Tσέκερης Π.
(1993). Οπτογαλβανική φασματοσκοπία των άρτιας
ομοτιμίας 3dnl J=0-3, αυτοϊονιζόμενων καταστάσεων Rydberg του Ca, Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου "Lasers και εφαρμογές", 11-17, Eκδόσεις
Συμμετρία, Aθήνα.
EP1 Σκορδούλης Κ., Tσέκερης Π., Mπολοβίνος Α., Kοσμίδης Κ., Mπουλάκης Γ. &
Τζιμογιάννης Α. (1991). Μελέτη ανάπτυξης συστήματος LIDAR για την εκ του
μακρόθεν ανίχνευση (remote sensing)
της ατμόσφαιρας και της υδρόσφαιρας. Πρώτες εργαστηριακές παρατηρήσεις, Πρακτικά 2ου Συνεδρίου
Περιβαλλοντικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 689-695, Μυτιλήνη.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Ευρωπαϊκά προγράμματα
2009 - 2011: Μέλος της Ομάδας του Έργου, Επιστημονικός Υπεύθυνος για το Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Project ‘’European Resource Centre for Web2.0 Education’’, Lifelong Learning Programme, action KA3 ICT Multilateral Projects, N. 504839-LLP-1-2009-1-UK-KA3-KA3MP, European Education, Audiovisual and Culture Executive Agency
2006 - 2008: Μέλος της Ομάδας του Έργου, Επιστημονικός Υπεύθυνος για το Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Project “Promoting Best Practice in Virtual Campuses (PBP-VC)”, eLearning Programme, European Education, Audiovisual and Culture Executive Agency, Grant Agreement Number: 2006-4808 /001 – 001 ELEB12.
Εθνικά προγράμματα
2015 Μέλος της Ομάδας του Έργου «Κεντρικό Μητρώο Ελληνικών Ανοικτών
Μαθημάτων» (MIS 375214). Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε από το ΕΠ «Εκπαίδευση
και Δια Βίου Μάθηση» τον Άξονα Προτεραιότητας «Αναβάθμιση της ποιότητας της
εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» του ΕΣΠΑ 2007-2013.
Τελικός Δικαιούχος: Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο (GUNet)
2011-15: Υπεύθυνος συντονισμού και επιστημονικής καθοδήγησης της Ομάδας σχεδιασμού και δημιουργίας ψηφιακού διαδραστικού υλικού για τον εμπλουτισμό της ηλεκτρονικής μορφής των σχολικών βιβλίων Πληροφορικής και Τεχνολογίας, Έργο «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής Βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός Μετασχολιασμός Εκπαιδευτικού Υλικού, Υποδομή για Υποδειγματικές Διδασκαλίες και Αξιοποίηση Συμμετοχικού Ιστού», Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε από το Ε.Κ.Τ, Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (Κωδ. Πράξης ΟΠΣ 296441),Τελικός Δικαιούχος: Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (EAITY)
2011-12: Επιστημονικός Υπεύθυνος του Έργου «Υλοποίηση της Επιμόρφωσης Επιμορφωτών», ΠΑΚΕ Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Το πρόγραμμα εντάσσεται στην Πράξη "Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη" του επιχειρησιακού προγράμματος "Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση" το οποίο συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ & ΕΚΤ.
2008: Μέλος της Ομάδας του Έργου ‘’Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής’’, ΕΑΙΤΥ-Πανεπιστήμιο Πατρών. Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε από το Ε.Π. ‘’Κοινωνία της Πληροφορίας‘’, ΕΠΕΑΕΚ-ΙΙ
2007-08: Μέλος της Ομάδας του Έργου - Επιστημονικός Υπεύθυνος ΠΕ04 ‘’Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία’’, ΠΑΚΕ του Πανεπιστημίου Πατρών. Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε από το ΕΠΕΑΕΚ-ΙΙ
2006-07: Μέλος της Ομάδας του Έργου ‘’Εκπόνηση Επιμορφωτικού Υλικού µε Θέμα Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις για την Ανάπτυξη Κριτικής-Δημιουργικής Σκέψης’’. Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε από το ΕΠΕΑΕΚ-ΙΙ
2006: Μέλος της Ομάδας του Έργου του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου “Ανάπτυξη του Ινστιτούτου Διαβίου Εκπαίδευσης και λειτουργία Προγραμμάτων Διαβίου Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (Φάση Α’)”. Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε από το ΕΠΕΑΕΚ-ΙΙ
2004-07: Επιστημονικός σύμβουλος στο Πρόγραμμα ‘’Δίκτυα Σχολείων Νομού Δωδεκαννήσου’’, ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ, Πράξη 2.4.1ε «Εφαρμογή προγραμμάτων Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού σε εκπαιδευτικές μονάδες», Τελικός Δικαιούχος: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
2002-03: Μέλος της Επιτροπής Ν. Ιωαννίνων για το Πρόγραμμα ‘’Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση’’, ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ, Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ‘’Κοινωνία της Πληροφορίας’’
1997-2000: Μέλος της ομάδας έργου διαφόρων προγραμμάτων ανάπτυξης εκπαιδευτικών λογισμικών, ΕΠΕΑΕΚ, Δράση ΙΙΙ (ενέργεια 1.3.δ)
Συμμετοχή σε επιστημονικά δίκτυα
· Spain,
Valladolid, University of University of Valladolid, School of
Telecommunications Engineering, Prof. Yannis
Dimitriadis
· Scotland,
Paisley, University of the West of Scotland,
School of Computing, Prof. T. Connoly and Dr M.
Stansfield
· Italy,
University of Cassino, Department of Human and Social
Sciences, Prof. A. Cartelli
· Scotland,
Glasgow, University of Strathclyde, Department
of Computer and Information Sciences, Dr G. Weir
· Finland,
University of Joensuu, Department of Computer Science, Prof. J. Sajaniemi
·
EU, Kaleidoscope, http://www.noe-kaleidoscope.org
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ
Θέσεις και Ομάδες Εργασίας
2010-15: Μέλος της Ομάδας Επιστημονικού Συντονισμού της Πράξης «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Νέο πρόγραμμα σπουδών», Συντονιστής-Υπεύθυνος για το Επιστημονικό Πεδίο Πληροφορικής-ΤΠΕ (Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο)
2010-11: Αναπληρωματικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (ΦΕΚ τ.ΥΟΔΔ, Α.Φ. 179/18-5-2010), ΥΠΔΒΜΘ, Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε από το Ε.Κ.Τ, ΕΣΠΑ 2007-2013
2010-11: Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας (ΦΕΚ τ.ΥΟΔΔ, Α.Φ. 221/22-6-2010)
2010: Μέλος της Ομάδας Εργασίας του Υπουργείου Παιδείας για τη μελέτη της διδακτέας ύλης πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, Συντονιστής για τα μαθήματα Πληροφορικής και Τεχνολογίας
2009: Μέλος (Συντονιστής) της Επιτροπής του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας για την επαγγελματική κατοχύρωση των πτυχιούχων του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
2008: Μέλος της Επιτροπής Βαθμολόγησης Γραπτών Δοκιμίων Πιστοποίησης, Έργο ‘’Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία’’, ΕΑΙΤΥ, Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε από το Ε.Π. ‘’Κοινωνία της Πληροφορίας‘’, ΕΠΕΑΕΚ-ΙΙ
2002: Μέλος της Ομάδας Εργασίας ‘’Διδασκαλία της Πληροφορικής στο Σχολείο’’, Επιτροπή Στρατηγικής για την Πληροφορική στην Εκπαίδευση, ΥΠΕΠΘ
1999: Μέλος της Επιτροπής Σύνταξης των Προγραμμάτων Σπουδών του Τομέα Πληροφορικής των Τεχνολογικών Επαγγελματικών Εκπαιδευτηρίων (ΤΕΕ), ΥΠΕΠΘ, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Επιτροπές Σύνταξης
2011
- to date: Journal for the Systemic Innovation
of Education
2009
- σήμερα:
International Journal
of Digital Literacy and Digital Competence
2007
- σήμερα:
Themes in Science and Technology Education (Co-editor)
2000
- 2006: Themes in Education (Co-editor)
2009:
"Institutional Transformation through Best
Practices in Virtual Campus Development: Advancing E-Learning Policies"
(2009), M. Stansfield & T. Connolly (Eds.), http://www.igi-global.com/reference/details.asp?ID=33409
2008: "Encyclopedia
of Information Communication Technology" (2008),
A. Cartelli & M. Palma (Eds.), http://www.igi-global.com/reference/details.asp?ID=6930
Συντονιστής Επιστημονικών Συνεδρίων
2010: 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση’’ (Κόρινθος)
2005: 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο ‘’Διδακτική Πληροφορικής’’ (Κόρινθος)
1999: (1ο) Πανελλήνιο Συνέδριο ‘’Πληροφορική και Εκπαίδευση’’ (Ιωάννινα)
1998: 1η Πανηπειρωτική Ημερίδα ‘’Πληροφορική και Εκπαίδευση’’ (Ιωάννινα)
Κριτής Εργασιών
·
Computers in
Human Behavior
·
Journal of
Computer Assisted Learning
·
Australasian
Journal of Educational Technology
·
Educational
Technology and Society
·
Journal of
Information Technology Education
·
Journal of Science
Education and Technology
·
Themes in
Science and Technology Education
·
Various
International Conferences (ICALT, ASCILITE, IADIS, InSITE)
Επιστημονικές Ενώσεις
·
International
Association for Development of the Information Society
·
American
Physical Society