Αθανάσιος Τζιμογιάννης

Καθηγητής, Επιστήμη και ΤΠΕ στην Εκπαίδευση

Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

Δαμασκηνού & Κολοκοτρώνη, 20100 Κόρινθος

Τηλ:  27410-74350

Fax:  27410-75639

e-mail: ajimoyia@uop.gr

 

Curriculum Vitae 

 


 

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Τρέχουσα θέση

2012-σήμερα:  Καθηγητής, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, με γνωστικό αντικείμενο ’’Επιστήμη και ΤΠΕ στην Εκπαίδευση’’ (ΦΕΚ 1196 τ. Γ’/8-11-2012)

2009-2012:      Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, με γνωστικό αντικείμενο ’’Επιστήμη και ΤΠΕ στην Εκπαίδευση’’ (ΦΕΚ 18 τ. Γ’/14-1-2009)

2005-2009:    Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, με γνωστικό αντικείμενο ’’Επιστήμη και ΤΠΕ στην Εκπαίδευση’’ (ΦΕΚ 200 τ. Γ’/17-8-2005)

 

Προηγούμενες θέσεις

2003-2005:    Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου, με γνωστικό αντικείμενο ’’Ανάπτυξη Εφαρμογών των ΤΠΕ για την Εκπαίδευση’’ (ΦΕΚ 290 τ. Γ’/21-11-2003)

2000-2003:      Διδάσκων στη ΣΕΛΕΤΕ, Παράρτημα Ιωαννίνων

1993-2003:      Καθηγητής Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

1994-2003:      Άμισθος επιστημονικός συνεργάτης του Εργαστηρίου Πολυμέσων και Εικονικής Πραγματικότητας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, σε θέματα Διδακτικής Πληροφορικής και εφαρμογής των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.

1985-1994:      Ερευνητής (ΕΜΥ), Εργαστήριο Ατομικής και Μοριακής Φυσικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, υπεύθυνος Η/Υ και ανάπτυξης λογισμικού

 

 


ΣΠΟΥΔΕΣ

Ακαδημαϊκές Σπουδές

1980:               Εισαγωγή στο Τμήμα Φυσικής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (2ος επιτυχών)

1984:               Πτυχίο Φυσικής, βαθμός ‘’λίαν καλώς’’ (7 & 14/40)

1985:               Μεταπτυχιακός φοιτητής του Τμήματος Φυσικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (επιλογή μετά από εξετάσεις)

1986-1987:     Επιτυχής φοίτηση στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος Φυσικής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

1991:               Διδάκτορας του Τμήματος Φυσικής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, βαθμός ‘άριστα’

 

Μεταπτυχιακά σχολεία και σεμινάρια

1985:               “Εισαγωγή στους Υπολογιστές”, Τμήμα Πτυχιούχων, ΕΛΚΕΠΑ, Ιωάννινα

1987:               “Lab-Interfaces, Σεμινάριο Κέντρο Υπολογιστή Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

1988:               “Atoms in strong fields”, NATO Advanced Study Institute, Kos, Greece

1991:               “Λειτουργικό Σύστημα UNIX, Σεμινάριο Κέντρο Υπολογιστή Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

 

Υποτροφίες

1980-1984:      Υπότροφος του IKY

1985-1991:     Ειδικός Μεταπτυχιακός Υπότροφος, Τμήμα Φυσικής, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

 

 


ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Τα ερευνητικά μου ενδιαφέροντα επικεντρώνονται σε θέματα σχεδιασμού, ένταξης και αξιολόγησης των ΤΠΕ στην εκπαίδευση, καθώς και διδακτικών παρεμβάσεων για την ανάπτυξη της επιστημονικής γνώσης. Αναλυτικότερα, το επιστημονικό-ερευνητικό έργο μου αφορά:

Το δημοσιευμένο επιστημονικό-ερευνητικό έργο μου περιλαμβάνει εκατόν τριάντα (130) εργασίες σε έγκριτα διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά, σε βιβλία και επιστημονικές εκδόσεις και σε τόμους πρακτικών διεθνών και εθνικών συνεδρίων με κριτές.

 

 


ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών

2007-σήμερα:      Εκπαίδευση από Απόσταση (e-εκπαίδευση ΙΙ), ΜΠΣ «Εκπαιδευτικά Προγράμματα και Υλικό», Τμήμα Κοινωνικής & Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

2007-σήμερα:      Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην εκπαίδευση (e-εκπαίδευση Ι), ΜΠΣ «Εκπαιδευτικά Προγράμματα και Υλικό», Τμήμα Κοινωνικής & Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

2005-σήμερα:      Ανάπτυξη Μεθόδων Εκμάθησης από Απόσταση, ΜΠΣ «Νέες Τεχνολογίες και Έρευνα στη Διδακτική της Φυσικής», Τμήμα Φυσικής, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

2004-2005:          Σύγχρονες Τεχνολογίες στην Υπηρεσία της Παιδείας, ΜΠΣ «Νέες Τεχνολογίες και Έρευνα στη Διδακτική της Φυσικής», Τμήμα Φυσικής, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

2004-2006:          Εφαρμογές Νέων Τεχνολογιών στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, ΜΠΣ «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση», ΤΕΠΑΕΣ, Πανεπιστήμιο Αιγαίου 

Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

2006-σήμερα:       Ηλεκτρονική Μάθηση και Εκπαίδευση από απόσταση

2011-σήμερα:       Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση

2006-2009:                  Μοντέλα Ένταξης και Μεθοδολογίες Χρήσης των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση

2005-σήμερα:       Βασικές υπηρεσίες και εκπαιδευτικές εφαρμογές του Διαδικτύου

2005-σήμερα:       Εισαγωγή στις  ΤΠΕ

2004-2005:                  Βασικές υπηρεσίες και εκπαιδευτικές εφαρμογές του Διαδικτύου (ΠΔ 407)

2004-2005:                  Εισαγωγή στις  ΤΠΕ (ΠΔ 407)

 

ΤΕΠΑΕΣ, Πανεπιστήμιο Αιγαίου

2003-2005           Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Εφαρμογών και Προϊόντων των ΤΠΕ για την Εκπαίδευση

2004-2005           Χρήση Η/Υ στην Εκπαίδευση

2003-2005           Ευέλικτη και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

2003-2004           Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση (Διδασκαλείο Κ. Καραθεοδωρή)

 

ΣΕΛΕΤΕ Ιωαννίνων

2002-2003           Εφαρμογές Η/Υ και Πολυμέσων στην Εκπαίδευση

2002-2003           Εισαγωγή στη Θεωρία και στη Χρήση Η/Υ

2001-2002           Πρακτικές Ασκήσεις Διδασκαλίας

2000-2002           Ηλεκτρονικοί υπολογιστές στην εκπαίδευση ΙΙ

2000-2002           Ηλεκτρονικοί υπολογιστές στην εκπαίδευση Ι

2000-2001           Εργαστήρια Η/Υ

 

Πρόγραμμα Επαγγελματικής και Ακαδημαϊκής Αναβάθμισης Εκπαιδευτικών ΠΕ

2003-2004           Χρήση υπολογιστών στην Εκπαίδευση, ΤΕΠΑΕΣ, Πανεπιστήμιο Αιγαίου

2003-2004           Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, ΤΕΠΑΕΣ, Πανεπιστήμιο Αιγαίου

2002-2003           Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

1997-1998           Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Πατρών

1997-1998           Η Πληροφορική στην Εκπαιδευτική Διαδικασία, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

 

 


ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σε έγκριτα διεθνή περιοδικά

J33      Jimoyiannis A., & Roussinos D. (2016). Students’ collaborative patterns in a wiki project: Towards a theoretical and analysis framework. Journal of Applied Research in Higher Education (accepted)

J32      Jimoyiannis A., & Tsiotakis P. (2016). Beyond students’ perceptions: Investigating learning presence in a community of educational blogging. Journal of Applied Research in Higher Education (accepted)

J31      Tsiopela D., & Jimoyiannis A. (2016). Pre-Vocational Skills Laboratory: Designing interventions to improve employment skills for students with autism spectrum disorders. Universal Access Information Society Journal (accepted)

J30      Jimoyiannis, A., & Tsiotakis, P. (2016). Self-directed learning in e-portfolios: Analysing students’ performance and learning presence. EAI Εndorsed Τransactions on e-learning, 3(10), e7

J29      Tsiotakis P. & Jimoyiannis A. (2016). Critical factors towards analysing teachers’ presence in on-line learning communities. The Internet and Higher Education, 28, 45-58. DOI: 10.1016/j.iheduc.2015.09.002

J28      Vrachnos E. & Jimoyiannis A. (2014). Design and evaluation of a web-based dynamic algorithm visualization environment for novices. Procedia Computer Science, 27, 229-239

J27      Tsiopela D. & Jimoyiannis A. (2014). Pre-Vocational Skills Laboratory: Development and investigation of a Web-based environment for students with autism. Procedia Computer Science, 27, 207–217

J26      Roussinos D. & Jimoyiannis A. (2013). Analysis of students’ participation patterns and learning presence in a wiki-based project, Educational Media International, 50(4), 306-324.

J25      Jimoyiannis A., Tsiotakis P., Roussinos D. & Siorenta A. (2013). Preparing teachers to integrate Web 2.0 in school practice: Toward a framework for Pedagogy 2.0, Australasian Journal of Educational Technology, 29(2), 248-267.

J24      Jimoyiannis A., Tsiotakis P. & Roussinos D. (2013). Social network analysis of students’ participation and presence in a community of educational blogging, Interactive Technology and Smart Education, 10(1), 15-30.

J23      Jimoyiannis A. (2012). Developing a pedagogical framework for the design and the implementation of e-portfolios in educational practice. Themes in Science & Technology Education, 5(1/2), 107-132.

J22      Angelaina S. & Jimoyiannis A. (2012). Analysing students’ engagement and learning presence in an educational blog community, Educational Media International, 49(3), 183-200.

J21      Atsoglou K. & Jimoyiannis A. (2012). Teachers’ decisions to use ICT in classroom practice: An investigation based on Decomposed Theory of Planned Behavior, International Journal of Digital Literacy and Digital Competence, 3(2), 20-37.

J20      Jimoyiannis A. & Angelaina S. (2012). Towards an analysis framework for investigating students’ engagement and learning in educational blogs, Journal of Computer Assisted Learning, 28, 222-234

J19     Jimoyiannis A. (2011). Using SOLO taxonomy to explore students’ mental models of the programming variable and the assignment statement. Themes in Science and Technology Education, 4(2), 53-74.

J18      Roussinos D. & Jimoyiannis A. (2011). Blended collaborative learning through a wiki-based project: A case study on students’ perceptions, International Journal of Digital Literacy and Digital Competence, 2(3), 15-30

J17     Jimoyiannis A. & Gravani M. (2011). Exploring adult digital literacy using learners’ and educators’ perceptions and experiences: The case of the Second Chance Schools in Greece, Educational Technology & Society, 14(1), 217-227

J16      Jimoyiannis A. (2010). Designing and implementing an integrated Technological Pedagogical Science Knowledge framework for science teacher’s professional development, Computers & Education, 55(3), 1259-1269

J15      Jimoyiannis A. & Gravani M. (2010). Digital literacy in a lifelong learning programme for adults: Educators’ experiences and perceptions on teaching practices, International Journal of Digital Literacy and Digital Competence, 1(1), 40-60

J14      Stansfield M. H., Connolly T. M., Cartelli A., Jimoyiannis A., Magalhães H. & Maillet K. (2009). Developing a framework for best practices in sustainable virtual campuses, International Journal of Networking and Virtual Organisations, 6(5), 440-459

J13      Stansfield M., Connolly T., Cartelli A., Jimoyiannis A., Magalhães H. & Maillet K. (2009). The Identification of Key Issues in the Development of Sustainable e-Learning and Virtual Campus Initiatives, Electronic Journal of e-Learning, 7(2), 155-164

J12      Cartelli A., Stansfield M. H., Connolly T. M., Jimoyiannis A., Magalhães H. & Maillet K. (2008). Towards the development of a new model for best practice and knowledge construction in Virtual Campuses, Journal of Information Technology Education, 7, 121-134

J11      Siorenta A. & Jimoyiannis A. (2008). Physics instruction in secondary schools: an investigation of teachers’ beliefs towards physics laboratory and ICT, Research in Science & Technological Education, 26(2), 185-202

J10      Jimoyiannis A. & Komis V. (2007). Examining teachers’ beliefs about ICT in education: implications of a teacher preparation programme, Teacher Development, 11(2), 181-204

J9        Jimoyiannis A. & Komis V. (2006). Exploring secondary education teachers’ attitudes and beliefs towards ICT adoption in education, THEMES in Education, 7(2), 181-204

J8        Jimoyiannis A. & Komis V. (2003). Investigating Greek students’ ideas about forces and motion, Research in Science Education, 33, 375-392

J7        Jimoyiannis A. & Komis V. (2001). Computer simulations in teaching and learning physics: a case study concerning students’ understanding of trajectory motion, Computers & Education, 36, 183-204

J6        Jimoyiannis A., Mikropoulos T. A. & Ravanis Κ. (2000). Student’s performance towards computer simulations on kinematics, THEMES in Education, 1(4), 357-372

J5        Luc-Koenig Ε., Bolovinos A., Aymar M., Assimopoulos S., Jimoyiannis A. & Tsekeris P. (1994). 3dnl J=3e autoionizing states of Calcium: observation by laser optogalvanic spectroscopy and theoretical analysis. Zeitschrift fur Physik D, 32, 49-59

J4        Assimopoulos S., Bolovinos A., Jimoyiannis A., Tsekeris P., Luc-Koenig E. & Aymar M. (1994). 3dnl J=0e-2e autoionizing states of Calcium: observation by laser optogalvanic spectroscopy and theoretical analysis. Journal of Physics Β, 27, 2471-2496

J3        Jimoyiannis A., Bolovinos A., Tsekeris P. & Camus P. (1993). Two-step laser optogalvanic spectroscopy of high J momentum 4dnd and 4dng autoionizing states of Strontium. Zeitschrift fur Physik D, 25,135-144

J2        Bolovinos A., Jimoyiannis A., Assimopoulos S. & Tsekeris P. (1992). Laser optogalvanic spectroscopy of the even parity 3dnl J=0 and J=2 autoionizing Rydberg states of Calcium. Journal of Physics Β, 25, L533-L540

J1        Jimoyiannis A., Bolovinos A. & Tsekeris P. (1992). Detection of the even parity, J=0-3, autoionizing 4dnl Rydberg states of strontium by two-step laser optogalvanic spectroscopy. Zeitschrift fur Physik D, 22, 577-581

 

 

Σε Έγκριτα Ελληνικά Επιστημονικά Περιοδικά

ΕJ17    Μαρκοπούλου Α. & Τζιμογιάννης Α. (2014). Μελέτη της συμμετοχής μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε συνεργατικές δραστηριότητες μέσω wiki. Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση, 7(3), 139-161.

ΕJ16    Γολικίδου Λ. & Τζιμογιάννης Α. (2014). Εκπαιδευτικές καινοτομίες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Σχεδιασμός και μελέτη ενός προγράμματος ηλεκτρονικής μάθησης στα πλαίσια του έργου Comenius. Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση, 7(1-2), 99-118.

ΕJ15    Αγγέλαινα Σ. & Τζιμογιάννης Α. (2010). Μελέτη της συμμετοχής και της γνωστικής παρουσίας μαθητών Γυμνασίου σε ένα εκπαιδευτικό ιστολόγιο, Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση, 3(3), 113-128.

ΕJ14    Βραχνός Ε. & Τζιμογιάννης Α. (2009). Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα οπτικοποίησης αλγορίθμων: Μια επισκόπηση των τεχνικών και παιδαγωγικών χαρακτηριστικών, Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση, 2(3), 215-245.

ΕJ13    Κωστής Ν., Σιόρεντα Α. & Τζιμογιάννης Α. (2009). Η αξιοποίηση συστημάτων ασύγχρονης εκπαίδευσης σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: Σχεδιασμός και μελέτη των σχολικών δικτύων ΣΕΠ του Νομού Δωδεκανήσου, Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση, 2(1-2), 53-76.


 

ΕJ12    Κόμης Β. & Τζιμογιάννης Α. (2006). Ο Προγραμματισμός ως μαθησιακή δραστηριότητα: από τις εμπειρικές προσεγγίσεις στη γνώση παιδαγωγικού περιεχομένου, Θέματα στην Εκπαίδευση, 7(3), 229-255.

ΕJ11    Τζιμογιάννης Α. (2002). Νοητικές παραστάσεις και ιδέες παιδιών της προσχολικής ηλικίας για τη λειτουργία ενός απλού ηλεκτρικού κυκλώματος, Θέματα στην Εκπαίδευση, 3(2-3), 213-225.

ΕJ10    Τζιμογιάννης Α., Παππάς Ε., Νικολού Ε. & Τσιμάκης Α. (2002). Αμβρακία: Ένα εκπαιδευτικό λογισμικό υπερμέσων για τη διαθεματική προσέγγιση της Γεωγραφίας, Νέα Παιδεία, 103, 84-99.

ΕJ9      Τζιμογιάννης Α. (2002). Προετοιμασία του Σχολείου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Προς ένα Ολοκληρωμένο Μοντέλο Ένταξης των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα, Σύγχρονη Εκπαίδευση, 122, 55-65.

ΕJ8      Τζιμογιάννης Α. (2001). Βιωματικές νοητικές παραστάσεις παιδιών της προσχολικής ηλικίας για το ηλεκτρικό ρεύμα και τις εφαρμογές του. Μία μελέτη περίπτωσης, Θέματα στην Εκπαίδευση, 2(2-3), 271-284.

ΕJ7      Τζιμογιάννης Α. (2001). Νέα τεχνολογικά περιβάλλοντα και εκπαίδευση των μικρών παιδιών, Νέα Παιδεία, 98, 46-61.

ΕJ6      Τζιμογιάννης Α. & Θεοδώρου Ε. (2000). Τα εργαστήρια Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Μία μελέτη των τεχνικών και εργονομικών χαρακτηριστικών, Σύγχρονη Εκπαίδευση, 115, 32-41.

ΕJ5      Τζιμογιάννης Α. & Μικρόπουλος Τ. Α. (2000). Η χρήση των προσομοιώσεων πειραμάτων στη διδασκαλία της έννοιας της επιτάχυνσης, Σύγχρονη Εκπαίδευση, 112, 127-134.

ΕJ4      Τζιμογιάννης Α. & Μικρόπουλος Τ. Α. (2000). Η συμβολή των προσομοιώσεων πειραμάτων στη διδασκαλία της Φυσικής: η έννοια της ταχύτητας, Σύγχρονη Εκπαίδευση, 111, 120-131.

ΕJ3      Τζιμογιάννης Α. (1999). Η μοντελοποίηση και εποικοδόμηση των εννοιών της Μηχανικής με τη βοήθεια προσομοιώσεων, Επιθεώρηση Φυσικής, 30, 79-87.

ΕJ2      Τζιμογιάννης Α. (1999). Διδασκαλία Φυσικής και υπολογιστές. Μια εναλλακτική διδακτική προσέγγιση, Σύγχρονη Εκπαίδευση 105, 115-122 (1ο Μέρος) και 106, 111-117 (2ο Μέρος)

ΕJ1      Τζιμογιάννης Α., Mικρόπουλος Α. & Kουλαϊδής Β. (1995). Ο υπολογιστής στη διδασκαλία της Φυσικής. Μία άμεση εφαρμογή με τη χρήση φύλλων εργασίας, Σύγχρονη Εκπαίδευση, 85, 38-46.

 

Βιβλία

B1    Jimoyiannis A. (editor), Research on e-Learning and ICT in Education. New York: Springer (2011)

 

 

 

Κεφάλαια σε βιβλία

C9        Jimoyiannis, A., & Tsiotakis, P. (2016). Investigating the Role of Structure in Online Teachers’ Communities of Learning. In P. Anastasiades, & N. Zaranis (Eds.). Research on e-Learning and ICT in Education: Technological, Pedagogical and Instructional Perspectives (pp. 161-174). New York: Springer.

C8        V. Bakouli, & Jimoyiannis, A. (2016). Concept mapping as cognitive tool in science education: An analysis of students’ learning using SOLO taxonomy. In Z. Smyrnaiou, M. Riopel & M. Sotiriou (Eds.), Recent Advances in Science and Technology Education, Ranging from Modern Pedagogies to Neuroeducation and Assessment (pp. 43-58). Cambridge Scholars Publishing.

C7        Jimoyiannis, A., & Tsiotakis, P. (2016). Self-directed learning in e-portfolios: Design issues and investigation of students’ performance. In G. Vincenti, A. Bucciero & C. Vaz de Carvalho (eds.). eLEOT2015, LNICST 160 (pp. 126-134). New York: Springer.

C6        Jimoyiannis A. (2015). TPACK 2.0: Towards a Framework Guiding Web 2.0 Integration in Educational Practice.  In Dr. M.S. Khine (Ed.). New Directions in Technological Pedagogical Content Knowledge Research Multiple Perspectives (pp. 83-108). Charlotte, NC: Information Age Publishing.

C5        Jimoyiannis A. (2015). Digital Literacy and Adult Learners. In M. J. Spector (ed.), The SAGE Encyclopedia of Educational Technology (pp. 213-216). Thousand Oaks, California: SAGE Publications, Inc.

C4       Angelaina S. & Jimoyiannis A. (2011). Educational blogging: Developing and investigating a students’ community of inquiry. In A. Jimoyiannis (ed.), Research on e-Learning and ICT in Education (pp. 167-180). New York: Springer

C3       Jimoyiannis A., Gravani M. & Karagiorgi Y. (2011). Teacher professional development through Virtual Campuses: Conceptions of a ‘new’ model, In H. Yang & S. Yuen (eds.), Handbook of Research on Practices and Outcomes in Virtual Worlds and Environment, 327-347, Hershey, PA: IGI Global

C2        Jimoyiannis A. (2008). Factors determining teachers’ beliefs and perceptions of ICT in education, in A. Cartelli & M. Palma (eds.), Encyclopedia of Information Communication Technology, 321-334, Hershey, PA: IGI Global 

C1        Jimoyiannis A. (2008). Computer simulations and scientific knowledge construction, in A. Cartelli & M. Palma (eds.), Encyclopedia of Information Communication Technology, 106-120, Hershey, PA: IGI Global 

 

 

Σε Ελληνικούς Τόμους

ΕB7      Τζιμογιάννης Α. (2015). Οι ΤΠΕ στο σχολείο του 21ου αιώνα: Από τα προγράμματα επιμόρφωσης στις κοινότητες μάθησης εκπαιδευτικών. Στο Γ. Μπαγάκης (επιμ.), Μεθοδολογία, πολιτικές, πρακτικές επιμόρφωσης και επαγγελματικής ανάπτυξης του εκπαιδευτικού που βασίζονται στο σχολείο (σ. 116-126). Αθήνα: Εκδόσεις Γρηγόρη.

ΕB6      Τζιμογιάννης Α. (2008). Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών ως εργαλείο ανάπτυξης της ‘επιστημονικής σκέψης’: προκλήσεις και δυνατότητες για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Στο Β. Κουλαϊδής, Α. Αποστόλου και Κ. Καμπουράκης (επιμ.), Η Φύση των Επιστημών-Διδακτικές Προσεγγίσεις (σ. 233-247). Αθήνα: Εκπαιδευτήρια Γείτονα.

ΕB5      Τζιμογιάννης Α. & Σιόρεντα Α. (2007). Το Διαδίκτυο ως εργαλείο ανάπτυξης της κριτικής και δημιουργικής σκέψης, στο Β. Κουλαϊδής (επιμ.), Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης (σ. 355-374). Αθήνα: ΟΕΠΕΚ.

ΕB4      Τζιμογιάννης Α. (2007). Το παιδαγωγικό πλαίσιο αξιοποίησης των ΤΠΕ ως εργαλείο ανάπτυξης της κριτικής και δημιουργικής σκέψης, στο Β. Κουλαϊδής (επιμ.), Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης (σ. 333-354). Αθήνα: ΟΕΠΕΚ.

ΕB3      Τζιμογιάννης Α. & Σιόρεντα Α. (2007). Η μοντελοποίηση ως εργαλείο ανάπτυξης της κριτικής και δημιουργικής σκέψης, στο Β. Κουλαϊδής (επιμ.), Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης (σ. 241-267). Αθήνα: ΟΕΠΕΚ.

ΕB2      Τζιμογιάννης Α. (2004). Οι Προσομοιώσεις στη Διδασκαλία της Φυσικής, στο Ι. Βλαχάβας, Β. Δαγδιλέλης, Γ. Ευαγγελίδης, Γ. Παπαδόπουλος, Μ. Σατρατζέμη & Δ. Ψύλλος (εκδ.), Οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Ελληνική Εκπαίδευση: απολογισμός και προοπτικές (σ. 240-254). Θεσσαλονίκη.

ΕB1      Καμπεζά Μ., Γκρίτση Φ., Χρηστίδου Β., Τζιμογιάννης Α. & Ραβάνης Κ. (2001). Η συγκρότηση του φαινομένου της εναλλαγής της μέρας και της νύχτας στη σκέψη των παιδιών προσχολικής ηλικίας, στο Κ. Ραβάνης (επιμ.), Η μύηση των μικρών παιδιών στις Φυσικές Επιστήμες (σ. 178-184). Πάτρα.

 

 

Σε διεθνή συνέδρια με κριτές

P21      Koutsodimou, K., & Jimoyiannis, A. (2015). MOOCs for teacher professional development: investigating views and perceptions of the participants. Proceedings of the 8th International Conference of Education, Research and Innovation - ICERI2015 (pp. 6968-6977), 16–18 November 2015, Seville, Spain.

P20      Jimoyiannis, A., & Tsiotakis, P. (2015). Self-directed learning in e-portfolios: Design issues and investigation of students’ performance. Proceedings of the 2nd International Conference on e-Learning e-Education and Online Training – eLEOT  2015, 16–18 September 2015, Novedrate, Italy, http://eleot.org/2015

P19      Tsiotakis, P., & Jimoyiannis, A. (2014). Teachers’ performance within communities of learning: Investigating the role of community structure. Proceedings of the European Conference in the Applications of Enabling Technologies – ECAET 2014, 20–21 November 2014, Glasgow, UK, http://www.ed20work.eu/conference

P18      Tsiotakis, P., & Jimoyiannis, A. (2014). Collaboration and Community Building in an Online Teacher Community of Learning: A Social Network Analysis. In G. Ortiz, E. Troubitsyna & S. De Agostino (eds.), Proceedings of the Ninth International Conference on Internet and Web Applications and Services - ICIW2014 (pp. 19-24), 20–24 July, 2014, Paris, France (Best paper award)

http://www.iaria.org/conferences2014/AwardsICIW14.html

P17      Bakouli V., & Jimoyiannis A. (2014). Concept mapping as cognitive tool in science education: An analysis of students’ learning using SOLO taxonomy. Proceedings of the 1st International Conference on “New Developments in Science and Technology Education”, 29-31May, 2014, Corfu, Greece. 

P16    Vrachnos E. & Jimoyiannis A. (2013). Design and evaluation of a web-based dynamic algorithm visualization environment for novices. In M. P. Cota, S.B. L. Ferreira, T. Mikropoulos, H. Paredes and J. Barroso (eds.), Proceedings of the 5th International Conference on Software Development and Technologies for Enhancing Accessibility and Fighting Info-exclusion (DSAI 2013), 13-15 November 2013, Vigo, Spain

P15      Tsiopela D. & Jimoyiannis A. (2013). ’Pre-Vocational Skills Laboratory: Development and investigation of a Web-based environment for students with autism. In M. P. Cota, S.B. L. Ferreira, T. Mikropoulos, H. Paredes and J. Barroso (eds.), Proceedings of the 5th International Conference on Software Development and Technologies for Enhancing Accessibility and Fighting Info-exclusion (DSAI 2013), 13-15 November 2013, Vigo, Spain

P14     Tsiotakis, P., & Jimoyiannis, A. (2013). Developing a Computer Science Teacher Community in Greece: Design framework and implications from the pilot. Proceedings of EDULEARN13 Conference (pp. 70-80), 1st-3rd July 2013, Barcelona, Spain

P13     Jimoyiannis, A., Christopoulou, E., Paliouras, A., Petsos, A., Saridaki, A., Toukiloglou, P., Tsakonas, P. (2013). Design and development of learning objects for lower secondary education in Greece: The case of computer science e-books. Proceedings of EDULEARN13 Conference (pp. 41-49), 1st-3rd July 2013, Barcelona, Spain

P12      Jimoyiannis A., Tsiotakis P. & Roussinos D. (2012). Blogs in higher education: Analysing students’ participation and presence in a community of blogging. Proceedings of the IADIS International Conference e-Learning 2012, pp. 228-235, Lisbon, Portugal (Best emergent technology paper award)

P11      Jimoyiannis A., Tsiotakis P. & Roussinos D. (2011), Pedagogical and instructional design issues towards the integration of Web 2.0 tools in instruction: Implications of teachers’ training pilot courses in Greece, In Abraham, E. Corchado, S.-Y. Han, W. Guo, J. Corchado, A. Vasilakos (eds.), Proceedings of the 7th International Conference on Next Generation Web Services Practices, pp. 530-535, Salamanca, Spain, IEEE

P10      Jimoyiannis A. (2010). Developing a Technological Pedagogical Content Knowledge framework for science education: Implications of a teacher trainers’ preparation program, Proceedings of the Informing Science & IT Education Conference (InSITE 2010), 597-607, Cassino, Italy

P9        Gravani, M. N. & Jimoyiannis, A. (2009). Factors shaping the profile of the ICT adult educator: implications from a social inclusion programme in Greece, in Papastamatis, A., Valkanos, E., Zarifis, G. K., Panitsidou, E. (Eds.), Educating the adult educator: Quality provision and assessment in Europe, ESREA Network on Adult Educators, Trainers and their Professional Development, E-book conference proceedings, pp. 837-844, Thessaloniki, ISBN: 978-960-243-668-4.

P8        Stansfield M. H., Connolly T., Cartelli A., Jimoyiannis A., Magalhães H. & Maillet K. (2008). The development of models for identifying and promoting best practice in e-learning and Virtual Campuses,  in D. Remenyi (Ed.), Proceedings of the 7th European Conference on e-Learning (ECEL), pp. 520-529, Agia Napa, Cyprus, 6-7 November 2008

P7        Jimoyiannis A., Stansfield M., Connolly T., Cartelli A., Magalhães H., Maillet K. & Koulaidis V. (2008). Virtual Campuses: A new paradigm in e-learning widening access to higher education, in C. Angeli & N. Valanides (eds.), Proceedings of the 6th Panhellenic Conference with International Participation 'Information and Communication Technologies in Education', Vol. II, pp. 419-426, Cyprus

P6        Jimoyiannis A. & Gravani M. (2008). Adult educators’ and learners’ perceptions and experiences of digital literacy: The case of the Second Chance Schools in Greece, ECER 2008: European Educational Research Association Conference: From Teaching to Learning?, 10-12 September, Göteborg: Sweden

P5                    Vrachnos E. & Jimoyiannis A. (2008). DAVE: A Dynamic Algorithm Visualization Environment for novice learners, The 8th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies, pp. 319-323, 1-5 July, Santander, Spain

P4        Cartelli, A., Maillet, K., Stansfield, M. H., Connolly, T. M., Jimoyiannis, A., Magalhães, H. & Toland, J. (2008). Identifying and promoting best practice in Virtual Campuses and e-Learning, ED-MEDIA 2008 Conference, pp. 897-902, Vienna, Austria, 30 June - 4 July (Outstanding paper award)

P3       Cartelli A., Stansfield M., Connolly T., Jimoyiannis A., Magalhães H. & Maillet K. (2008). Towards the development of a new model for best practice and knowledge construction in Virtual Campuses,  Proceedings of the Informing Science and IT Education Conference (InSITE 2008), 22-25 June, Varna, Bulgaria

P2       Connolly T., Stansfield M. H., Cartelli A., Jimoyiannis A., Magalhães H. & Maillet K. (2007). Towards the development of a framework for promoting best practice in Virtual Campuses, European Association of Distance Teaching Universities Conference (EADTU 2007), 8-9 November, Lisbon, Portugal, http://www.eadtu.nl/conference-2007/files/BM4.pdf

P1        Jimoyiannis A. & Komis V. (2006). Factors affecting teachers’ views and perceptions of ICT in education, in P. Isaias, M. McPherson & F. Banister (eds.), Proceedings of the IADIS International Conference e-Society 2006, Vol. I, 136-143, Dublin, Ireland 

 

 

Σε Τόμους Πρακτικών Ελληνικών Συνεδρίων με Κριτές

EP56    Κουτσοδήμου, Κ., & Τζιμογιάννης, Α. (2016). Μαζικά Ανοιχτά Μαθήματα και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών: Ζητήματα σχεδιασμού και μελέτη των απόψεων των συμμετεχόντων. Στο Τ. Μικρόπουλος (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 10ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση’’. Ιωάννινα: ΕΤΠΕ.

EP55    Δημητρίου, Δ., & Τζιμογιάννης, Α. (2016). Διερεύνηση της Τεχνολογικής Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου εκπαιδευτικών για την ένταξη των ΤΠΕ στις εκπαιδευτικές πρακτικές της τάξης. Στο Τ. Μικρόπουλος (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 10ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση’’. Ιωάννινα: ΕΤΠΕ.

EP54    Τσιόπελα, Δ., & Τζιμογιάννης, Α. (2016). Μελέτη της συμβολής διαδικτυακού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος στην ενίσχυση προ-επαγγελματικών δεξιοτήτων ατόμων με διαταραχές αυτιστικού φάσματος. Στο Τ. Μικρόπουλος (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 10ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση’’. Ιωάννινα: ΕΤΠΕ.

EP53    Βραχνός, Ε., & Τζιμογιάννης, Α. (2014). Μελέτη της συμβολής του περιβάλλοντος οπτικοποίησης αλγορίθμων DAVE στην οικοδόμηση αλγορίθμων ταξινόμησης από μαθητές Γ’ Λυκείου. Στο Τ. Μικρόπουλος (επιμ.), Πρακτικά 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ‘’Διδακτική της Πληροφορικής’’ (σ. 82-91). Ιωάννινα: ΕΤΠΕ.

EP52    Κούτρας, Γ. & Τζιμογιάννης A. (2015). Σχεδιασμός και μελέτη μιας διαθεματικής παρέμβασης κινητής μάθησης στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας ΣΤ’ Δημοτικού. Στο Β. Δαγδιλέλης, Α. Λαδιάς, Κ. Μπίκος, Ε. Ντρενογιάννη, Μ. Τσιτουρίδου (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Ένταξη των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία» της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης ΤΠΕ στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ), Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης & Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη,

http://www.etpe.gr/custom/pdf/etpe2319.pdf

EP51 Τσιωτάκης, Π., & Τζιμογιάννης, Α. (2014). Μελέτη του ρόλου της δομής στην ανάπτυξη Ηλεκτρονικών Κοινοτήτων Μάθησης Εκπαιδευτικών. Στο Π. Αναστασιάδης, Ν. Ζαράνης, Β. Οικονομίδης & Μ. Καλογιαννάκης (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση’’ (σ. 309-318). Ρέθυμνο: ΕΤΠΕ.

EP50    Βραχνός, Ε., & Τζιμογιάννης, Α. (2014). Μελέτη της συμβολής του περιβάλλοντος οπτικοποίησης αλγορίθμων DAVE στην οικοδόμηση αλγορίθμων ταξινόμησης από μαθητές Γ’ Λυκείου. Στο Π. Αναστασιάδης, Ν. Ζαράνης, Β. Οικονομίδης & Μ. Καλογιαννάκης (επιμ.), Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ‘’Διδακτική της Πληροφορικής’’ (σ. 82-91). Ρέθυμνο: ΕΤΠΕ.

EP49    Βραχνός, Ε., & Τζιμογιάννης, Α. (2014). Αναπαραστάσεις μαθητών και φοιτητών για τον αλγόριθμο ταξινόμησης ευθείας ανταλλαγής: Μια ανάλυση βασισμένη στην ταξινομία SOLO. Στο Π. Αναστασιάδης, Ν. Ζαράνης, Β. Οικονομίδης & Μ. Καλογιαννάκης (επιμ.), Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ‘’Διδακτική της Πληροφορικής’’ (σ. 72-81). Ρέθυμνο: ΕΤΠΕ.

EP48    Γολικίδου, Λ. & Τζιμογιάννης A. (2013). Σχεδιασμός και Μελέτη ενός Προγράμματος Ηλεκτρονικής Μάθησης από Απόσταση στα πλαίσια ενός Έργου Comenius. Στο Α. Λαδιάς, Α. Μικρόπουλος, Χ. Παναγιωτακόπουλος, Φ. Παρασκευά, Π. Πιντέλας, Π. Πολίτης, Σ. Ρετάλης, Δ. Σάμψων, Ν. Φαχαντίδης & Α. Χαλκίδης (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Ένταξη των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία» της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης ΤΠΕ στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ), Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Πειραιώς, Πειραιάς, 10-12 Μαΐου 2013,

http://www.etpe.eu/new/custom/pdf/etpe2069.pdf

EP47    Τζιμογιάννης Α., Τσιωτάκης Π. & Ρούσσινος Δ. (2012). Προς ένα παιδαγωγικό πλαίσιο του Ιστού 2.0: Σχεδιασμός και αποτίμηση ενός προγράμματος προετοιμασίας εκπαιδευτικών, στο Χ. Καραγιαννίδης, Π. Πολίτης & Η. Καρασαββίδης (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση’’ (σ. 241-248). Βόλος: ΕΤΠΕ.

EP46    Ρούσσινος Δ. & Τζιμογιάννης Α. (2012). Μελέτη της συμμετοχής και της συν-εργασίας φοιτητών για την ανάπτυξη περιεχόμενο μέσω wiki, στο Χ. Καραγιαννίδης, Π. Πολίτης & Η. Καρασαββίδης (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση’’ (σ. 233-240). Βόλος: ΕΤΠΕ.

EP45    Τσιωτάκης Π., Ρούσσινος Δ. & Τζιμογιάννης Α. (2012). Μελέτη της μαθησιακής παρουσίας φοιτητών σε μια κοινότητα ιστολογιών χρησιμοποιώντας την Ανάλυση Κοινωνικών Δικτύων, στο Χ. Καραγιαννίδης, Π. Πολίτης & Η. Καρασαββίδης (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση’’ (σ. 225-232). Βόλος: ΕΤΠΕ.

EP44    Τσιωτάκης Π. & Τζιμογιάννης Α. (2012). Η Ηλεκτρονική Κοινότητα Εκπαιδευτικών Πληροφορικής: Ζητήματα τεχνολογικού και λειτουργικού σχεδιασμού, στο Θ. Μπράτιτσης (επιμ.), Πρακτικά 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ‘’Διδακτική της Πληροφορικής’’, 287-297, Φλώρινα.

EP43    Παλιούρας Α., Πέτσος Α., Σαριδάκη Α., Τουκίλογλου Π., Τσάκωνας Π., & Χριστοπούλου Ε. & Τζιμογιάννης Α. (2012). Σχεδιασμός και ανάπτυξη των εμπλουτισμένων ηλεκτρονικών βιβλίων Πληροφορικής Γυμνασίου: Η ενότητα του προγραμματισμού υπολογιστών, στο Θ. Μπράτιτσης (επιμ.), Πρακτικά 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ‘’Διδακτική της Πληροφορικής’’, 123-134, Φλώρινα.

EP42    Τσιωτάκης Π. & Τζιμογιάννης Α. (2011). OpenWebQuest: Πλατφόρμα ανάπτυξης και φιλοξενίας ιστοεξερευνήσεων, CD Πρακτικών 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Καθηγητών Πληροφορικής «Πληροφορική και Νέο Σχολείο», Πάτρα: ΠΕΚΑΠ, ISSN 1792-1511.

EP41    Ρούσσινος, Δ. & Τζιμογιάννης Α. (2011). Σχεδίαση και μελέτη ενός περιβάλλοντος μικτής ηλεκτρονικής μάθησης μέσω wiki: Μία μελέτη περίπτωσης σε πρωτοετείς φοιτητές, Proceedings of 6th International Conference in Open & Distance Learning, 91-104, Loutraki,

http://icodl.openet.gr/index.php/icodl/2011/paper/view/24/6

EP40    Τσιωτάκης Π. & Τζιμογιάννης Α. (2011). Ηλεκτρονικές Κοινότητες Μάθησης Εκπαιδευτικών: Τεχνολογικά Εργαλεία και Ζητήματα Σχεδιασμού, Πρακτικά 5ου Συνεδρίου Καθηγητών Πληροφορικής, 124-131, Ιωάννινα, ΠΕΚΑΠ- ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

EP39    Αγγέλαινα Σ. & Τζιμογιάννης Α. (2010). Δημιουργία και μελέτη μιας μαθητικής Κοινότητας Διερεύνησης μέσω ενός ιστολόγιου, στο Α. Τζιμογιάννης (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση’’, τόμος II, 337-344, Κόρινθος.

EP38    Τζιμογιάννης Α. (2010). Η Τεχνολογική Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου για τις Φυσικές Επιστήμες: Μια εφαρμογή στην επιμόρφωση επιμορφωτών εκπαιδευτικών, στο Α. Τζιμογιάννης (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση’’, τόμος II, 295-302, Κόρινθος.

EP37    Βραχνός Ε. & Τζιμογιάννης Α. (2010). Μελέτη των αναπαραστάσεων μαθητών της Γ’ Λυκείου για την έννοια του πίνακα χρησιμοποιώντας την ταξινομία SOLO, στο Μ. Γρηγοριάδου (επιμ.), Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ‘’Διδακτική της Πληροφορικής’’, 81-90, Αθήνα

EP36    Αγγέλαινα Σ. & Τζιμογιάννης Α. (2009). Το εκπαιδευτικό ιστολόγιο ως εργαλείο κοινωνικής οικοδόμησης της γνώσης: Μία ανάλυση της γνωστικής παρουσίας των μαθητών, στο Καριώτογλου Π., Σπύρτου Α., Ζουπίδης Α. (επιμ.), Πρακτικά 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ‘’Διδακτική Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση’’, 137-145, Φλώρινα.

EP35    Κωστής Ν. & Τζιμογιάννης Α. (2008). Το Διαδίκτυο ως μέσο επικοινωνίας και μάθησης: Το παράδειγμα των δικτύων ΣΕΠ σε εκπαιδευτικές μονάδες του Νομού Δωδεκανήσου, στο Χ. Αγγελή & Ν. Βαλανίδης (επιμ.), Πρακτικά 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση’’, Τόμος II, 303-310, Κύπρος.

EP34    Τζιμογιάννης Α. & Γραβάνη Μ. (2008). Ο πληροφορικός γραμματισμός στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: μια μελέτη των απόψεων και των εμπειριών εκπαιδευτών πληροφορικής, στο Β. Κόμης (επιμ.), Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ‘’Διδακτική της Πληροφορικής’’, 405-414, Πάτρα.

EP33    Βραχνός Ε. & Τζιμογιάννης Α., (2008). Σχεδιασμός ενός περιβάλλοντος δυναμικής οπτικοποίησης αλγορίθμων: Το σύστημα DAVE, στο Β. Κόμης (επιμ.), Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ‘’Διδακτική της Πληροφορικής’’, 171-180, Πάτρα.

EP32    Τζιμογιάννης Α. & Σιόρεντα Α. (2007). Παράγοντες που καθορίζουν τις στάσεις των καθηγητών Φυσικών Επιστημών για τις ΤΠΕ στη διδασκαλία τους, Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ‘’Διδακτική Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση’’, 939-949, Ιωάννινα.

EP31    Τζιμογιάννης Α. & Κόμης Β. (2006). Οι ΤΠΕ στην εκπαίδευση: Διερευνώντας τις απόψεις εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στο Β. Δαγδιλέλης & Δ. Ψύλλος (επιμ.), Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση’’, 829-836, Θεσσαλονίκη.

EP30    Τζιμογιάννης Α., Τσιωτάκης Π. & Sajaniemi J. (2006). Μελετώντας το ρόλο των προσομοιώσεων αλγορίθμων στη διδασκαλία του προγραμματισμού στο Ενιαίο Λύκειο, στο Ε. Σταυρίδου & Χ. Σολομωνίδου (επιμ.), Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου ‘’Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό: Ζητήματα δημιουργίας, διδακτικής αξιοποίησης και αξιολόγησης’’, 99-108, Βόλος.

EP29    Τζιμογιάννης Α. (2005). Προς ένα παιδαγωγικό πλαίσιο διδασκαλίας του προγραμματισμού στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στο Α. Τζιμογιάννης (επιμ.), Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ‘’Διδακτική της Πληροφορικής’’, 99-111, Κόρινθος.

EP28    Τζιμογιάννης Α., Πολίτης Π. & Κόμης Β. (2005). Μελέτη των αναπαραστάσεων τελειόφοιτων μαθητών Ενιαίου Λυκείου για την έννοια της μεταβλητής, στο Α. Τζιμογιάννης (επιμ.), Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ‘’Διδακτική της Πληροφορικής’’, 61-70, Κόρινθος.

EP27    Παπανικολάου Γ. & Τζιμογιάννης Α. (2005). Το έργο ’’Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση’’: Μια αποτίμηση της υλοποίησής του στο Νομό Ιωαννίνων, Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ: «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδακτική Πράξη», Τόμος Β’, 395-404, Σύρος.

EP26    Τζιμογιάννης Α. & Κόμης Β. (2004). Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδασκαλία τους, Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση’’, Τόμος Α’, 165-176, Αθήνα.

EP25    Τζιμογιάννης Α. & Κόμης Β. (2004). Μελέτη των αναπαραστάσεων μαθητών του Ενιαίου Λυκείου για τη ροή δεδομένων και το ρόλο των βασικών μονάδων του υπολογιστή, Πρακτικά 2ης Διημερίδας ‘’Διδακτική της Πληροφορικής’’, 73-85, Βόλος.

EP24    Γρηγοριάδου Μ., Γόγουλου Α., Γουλή Ε., Δαγδιλέλης Β., Κόμης Β., Κορδάκη Μ., Μικρόπουλος Α., Μπακογιάννης Σ., Παπαδόπουλος Γ., Πολίτης Π., Σφηκόπουλος Θ. & Τζιμογιάννης Α. (2004). Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση: Υπάρχουσα κατάσταση-προβλήματα-προτάσεις, Πρακτικά 2ης Διημερίδας ‘’Διδακτική της Πληροφορικής’’, 39-47, Βόλος

EP23    Τζιμογιάννης Α. (2003). Η διδασκαλία του Προγραμματισμού στο Ενιαίο Λύκειο: προς ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο με στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων, Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ: «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδακτική Πράξη», Τόμος Α’, 706-720, Σύρος.

EP22    Τζιμογιάννης Α. (2002). Διδακτική Πληροφορικής, Προγράμματα Σπουδών και διδακτικές πρακτικές στο Ενιαίο Λύκειο, Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση’’, Τόμος Α’, 229-238, Ρόδος.

EP21    Τζιμογιάννης Α. (2002). Η οριοθέτηση του διδακτικού συμβολαίου στην Πληροφορική. Μια διερεύνηση στο πλαίσιο του Ενιαίου Λυκείου, Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ‘’Διδακτική Φυσικών Επιστημών και Εφαρμογή των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση’’, 635-641, Ρέθυμνο.

EP20    Τζιμογιάννης Α. (2002). Αντιλήψεις και προσεγγίσεις νηπιαγωγών σχετικά με τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Νηπιαγωγείο: μία μελέτη περίπτωσης, Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ‘’Διδακτική Φυσικών Επιστημών και Εφαρμογή των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση’’, 278-284, Ρέθυμνο.

EP19    Τζιμογιάννης Α. (2001). Στάσεις και απόψεις καθηγητών Πληροφορικής σχετικά με τη διδασκαλία του αντικειμένου στο Ενιαίο Λύκειο, Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Διδακτική των Μαθηματικών & Πληροφορική στην Εκπαίδευση’’, 389-397, Θεσσαλονίκη.

EP18    Τζιμογιάννης Α. & Παππάς Ε. (2001). Ποιοτική ανάλυση και μελέτη της εξερεύνησης ενός εκπαιδευτικού λογισμικού υπερμέσων από μαθητές γυμνασίου, Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση και στην Εκπαίδευση από Απόσταση’’, 567-583, Ρέθυμνο.

EP17    Τζιμογιάννης Α. (2001). Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Πραγματικότητα και προοπτικές, Πρακτικά 1ου Συνεδρίου για την αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη. Εκπαιδευτικό λογισμικό και Διαδίκτυο, 29-40, Σύρος.

EP16     Τζιμογιάννης Α. & Θεοδώρου Ε. (2000). Τεχνικά και εργονομικά χαρακτηριστικά των σχολικών εργαστηρίων Πληροφορικής. Μία μελέτη περίπτωσης, Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση’’, 145-151, Πάτρα.

EP15     Τζιμογιάννης Α. & Κόμης Β. (2000). Η έννοια της μεταβλητής στον Προγραμματισμό: δυσκολίες και παρανοήσεις μαθητών του Ενιαίου Λυκείου, Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση’’, 103-114, Πάτρα.

EP14     Τζιμογιάννης Α. & Κόμης Β. (2000). Επίλυση προβλημάτων σε προγραμματιστικό περιβάλλον: η οικοδόμηση της δομής ελέγχου από τους μαθητές του Ενιαίου Λυκείου, Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή "Διδακτική των Μαθηματικών & Πληροφορική στην Εκπαίδευση", 243-249, Ρέθυμνο.

EP13    Τζιμογιάννης Α., Κατσίκης Α., Τσιμάκης Σ., Νικολού Ε., Γιούνης Α. & Μικρόπουλος Τ. Α. (1999). Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού υπερμέσων. Περιβαλλοντικός Χάρτης Νομού Ιωαννίνων, Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου "Πληροφορική και Εκπαίδευση", 401-409, Ιωάννινα.

EP12    Εμβαλωτής Α. & Τζιμογιάννης Α. (1999). Στάσεις των καθηγητών της περιοχής των Ιωαννίνων σχετικά με την Πληροφορική και τις Νέες Τεχνολογίες στο Ενιαίο Λύκειο, Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου "Πληροφορική και Εκπαίδευση", 203-212, Ιωάννινα.

EP11    Τζιμογιάννης Α. & Γεωργίου Β. (1999). Οι δυσκολίες μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην εφαρμογή της δομής ελέγχου για την ανάπτυξη απλών αλγορίθμων, Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου "Πληροφορική και Εκπαίδευση", 183-192, Ιωάννινα.

EP10    Τζιμογιάννης Α., Μικρόπουλος Τ. Α. & Λαδιάς Τ. (1999). Η διδασκαλία των Πολυμέσων στο Ενιαίο Λύκειο. Μία προσέγγιση στα πλαίσια του Μαθήματος «Πολυμέσα-Δίκτυα», Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου "Πληροφορική και Εκπαίδευση", 169-182, Ιωάννινα.

EP9      Τζιμογιάννης Α. & Mικρόπουλος Τ. Α. (1999). Μελέτη της συμβολής των προσομοιώσεων στην άρση των δυσκολιών μαθητών και σπουδαστών σχετικά με κινήσεις στο πεδίο βαρύτητας της γης, Πρακτικά 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Φυσικής, Τόμος Β’, 33-37, Αρχαία Ολυμπία-Πύργος.

EP8      Τζιμογιάννης Α. & Γεωργίου Β. (1998). Η Αναγκαιότητα της Διδασκαλίας του Προγραμματισμού Η/Υ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ως Μεθοδολογία Επίλυσης Προβλημάτων. Το Παράδειγμα των Πινάκων, Πρακτικά Διημερίδας Πληροφορικής "Η Πληροφορική στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση", 28-34, Αθήνα.

EP7      Τζιμογιάννης Α. & Τ. Α. Mικρόπουλος (1998). Η συμβολή των προσομοιώσεων στη διδασκαλία της Κινηματικής, Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Εφαρμογής των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη, 317-323, Θεσσαλονίκη.

EP6      Γεωργίου Β. & Τζιμογιάννης Α. (1998). Η Διδασκαλία του Προγραμματισμού Η/Υ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ως Διαδικασία Ανάπτυξης Πνευματικών Δεξιοτήτων. Μία Πρόταση Βασισμένη στη Δημιουργία Βάσης Ασκήσεων Γνωστής Δυσκολίας, Πρακτικά 1ης Πανηπειρωτικής Ημερίδας "Πληροφορική και Εκπαίδευση", 125-133, Ιωάννινα.

EP5      Τζιμογιάννης Α., Κωσταδήμας Ε. & Mικρόπουλος Τ. A. (1998). Διδασκαλία Φυσικής και υπολογιστές. Μελέτη της συμβολής των προσομοιώσεων στη διδασκαλία της Κινηματικής, Πρακτικά 1ης Πανηπειρωτικής Ημερίδας "Πληροφορική και Εκπαίδευση", 65-78, Ιωάννινα.

EP4      Τζιμογιάννης Α. & Mικρόπουλος Τ. Α. (1997). Ο υπολογιστής στη διδασκαλία της Φυσικής. Μία άμεση πρόταση εφαρμογής με συνδυασμένη χρήση λογισμικού προσομοίωσης και φύλλων εργασίας, Πρακτικά Διημερίδας Πληροφορικής "Η Πληροφορική στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση", 107-115, Αθήνα.

EP3      Aσημόπουλος Σ., Kοέν Σ., Mπολοβίνος Α., Λύρας Α., Tσέκερης Π. & Τζιμογιάννης Α. (1996). Aνάλυση των (m-1)dnd J=4 καταστάσεων αυτοϊονισμού του Sr (m=5) και Ca (m=4) με την παραμετρική MQDT μέθοδο, Πρακτικά 10ου Πανελλήνιου Συνεδρίου "Lasers και εφαρμογές", 242-249, Ιωάννινα.

EP2      Mπολοβίνος Α., Τζιμογιάννης Α., Aσημόπουλος Σ. & Tσέκερης Π. (1993). Οπτογαλβανική φασματοσκοπία των άρτιας ομοτιμίας 3dnl J=0-3, αυτοϊονιζόμενων καταστάσεων Rydberg του Ca, Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου "Lasers και εφαρμογές", 11-17, Eκδόσεις Συμμετρία, Aθήνα.

EP1      Σκορδούλης Κ., Tσέκερης Π., Mπολοβίνος Α., Kοσμίδης Κ., Mπουλάκης Γ. & Τζιμογιάννης Α. (1991). Μελέτη ανάπτυξης συστήματος LIDAR για την εκ του μακρόθεν ανίχνευση (remote sensing) της ατμόσφαιρας και της υδρόσφαιρας. Πρώτες εργαστηριακές παρατηρήσεις, Πρακτικά 2ου Συνεδρίου Περιβαλλοντικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 689-695, Μυτιλήνη.

 


ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Ευρωπαϊκά προγράμματα

2009 - 2011:   Μέλος της Ομάδας του Έργου, Επιστημονικός Υπεύθυνος για το Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Project ‘’European Resource Centre for Web2.0 Education’’, Lifelong Learning Programme, action KA3 ICT Multilateral Projects, N. 504839-LLP-1-2009-1-UK-KA3-KA3MP, European Education, Audiovisual and Culture Executive Agency

2006 - 2008:     Μέλος της Ομάδας του Έργου, Επιστημονικός Υπεύθυνος για το Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Project Promoting Best Practice in Virtual Campuses (PBP-VC)”, eLearning Programme, European Education, Audiovisual and Culture Executive Agency, Grant Agreement Number: 2006-4808 /001 – 001 ELEB12.

 

Εθνικά προγράμματα

2015                Μέλος της Ομάδας του Έργου «Κεντρικό Μητρώο Ελληνικών Ανοικτών Μαθημάτων» (MIS 375214). Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε από το ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» τον Άξονα Προτεραιότητας «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» του ΕΣΠΑ 2007-2013. Τελικός Δικαιούχος: Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο (GUNet)

2011-15:        Υπεύθυνος συντονισμού και επιστημονικής καθοδήγησης της Ομάδας σχεδιασμού και δημιουργίας ψηφιακού διαδραστικού υλικού για τον εμπλουτισμό της ηλεκτρονικής μορφής των σχολικών βιβλίων Πληροφορικής και Τεχνολογίας, Έργο «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής Βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός Μετασχολιασμός Εκπαιδευτικού Υλικού, Υποδομή για Υποδειγματικές Διδασκαλίες και Αξιοποίηση Συμμετοχικού Ιστού», Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε από το Ε.Κ.Τ, Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (Κωδ. Πράξης ΟΠΣ 296441),Τελικός Δικαιούχος: Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (EAITY)

2011-12:         Επιστημονικός Υπεύθυνος του Έργου «Υλοποίηση της Επιμόρφωσης Επιμορφωτών», ΠΑΚΕ Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Το πρόγραμμα εντάσσεται στην Πράξη "Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη" του επιχειρησιακού προγράμματος "Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση" το οποίο συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ & ΕΚΤ.

2008:               Μέλος της Ομάδας του Έργου ‘’Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής’’, ΕΑΙΤΥ-Πανεπιστήμιο Πατρών. Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε από το Ε.Π. ‘’Κοινωνία της Πληροφορίας‘’, ΕΠΕΑΕΚ-ΙΙ

2007-08:         Μέλος της Ομάδας του Έργου - Επιστημονικός Υπεύθυνος ΠΕ04 ‘’Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία’’, ΠΑΚΕ του Πανεπιστημίου Πατρών. Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε από το ΕΠΕΑΕΚ-ΙΙ

2006-07:         Μέλος της Ομάδας του Έργου ‘’Εκπόνηση Επιμορφωτικού Υλικού µε Θέμα Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις για την Ανάπτυξη Κριτικής-Δημιουργικής Σκέψης’’. Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε από το ΕΠΕΑΕΚ-ΙΙ

2006:               Μέλος της Ομάδας του Έργου του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου “Ανάπτυξη του Ινστιτούτου Διαβίου Εκπαίδευσης και λειτουργία Προγραμμάτων Διαβίου Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (Φάση Α’)”. Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε από το ΕΠΕΑΕΚ-ΙΙ

2004-07:         Επιστημονικός σύμβουλος στο Πρόγραμμα ‘’Δίκτυα Σχολείων Νομού Δωδεκαννήσου’’, ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ, Πράξη 2.4.1ε «Εφαρμογή προγραμμάτων Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού σε εκπαιδευτικές μονάδες», Τελικός Δικαιούχος: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

2002-03:         Μέλος της Επιτροπής Ν. Ιωαννίνων για το Πρόγραμμα ‘’Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση’’, ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ, Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ‘’Κοινωνία της Πληροφορίας’’

1997-2000:     Μέλος της ομάδας έργου διαφόρων προγραμμάτων ανάπτυξης εκπαιδευτικών λογισμικών, ΕΠΕΑΕΚ, Δράση ΙΙΙ (ενέργεια 1.3.δ)

 

 

Συμμετοχή σε επιστημονικά δίκτυα

·       Spain, Valladolid, University of University of Valladolid, School of Telecommunications Engineering, Prof. Yannis Dimitriadis

·       Scotland, Paisley, University of the West of Scotland, School of Computing, Prof. T. Connoly and Dr M. Stansfield

·        Italy, University of Cassino, Department of Human and Social Sciences, Prof. A. Cartelli

·        Scotland, Glasgow, University of Strathclyde, Department of Computer and Information Sciences, Dr G. Weir

·        Finland, University of Joensuu, Department of Computer Science, Prof. J. Sajaniemi

·        EU, Kaleidoscope, http://www.noe-kaleidoscope.org

 

 


ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ

Θέσεις και Ομάδες Εργασίας

2010-15:   Μέλος της Ομάδας Επιστημονικού Συντονισμού της Πράξης «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Νέο πρόγραμμα σπουδών», Συντονιστής-Υπεύθυνος για το Επιστημονικό Πεδίο Πληροφορικής-ΤΠΕ (Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο)

2010-11: Αναπληρωματικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (ΦΕΚ τ.ΥΟΔΔ, Α.Φ. 179/18-5-2010), ΥΠΔΒΜΘ, Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε από το Ε.Κ.Τ, ΕΣΠΑ 2007-2013

2010-11:  Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας (ΦΕΚ τ.ΥΟΔΔ, Α.Φ. 221/22-6-2010)

2010:         Μέλος της Ομάδας Εργασίας του Υπουργείου Παιδείας για τη μελέτη της διδακτέας ύλης πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, Συντονιστής για τα μαθήματα Πληροφορικής και Τεχνολογίας

2009:       Μέλος (Συντονιστής) της Επιτροπής του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας για την επαγγελματική κατοχύρωση των πτυχιούχων του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

2008:       Μέλος της Επιτροπής Βαθμολόγησης Γραπτών Δοκιμίων Πιστοποίησης,  Έργο  ‘’Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία’’, ΕΑΙΤΥ, Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε από το Ε.Π. ‘’Κοινωνία της Πληροφορίας‘’, ΕΠΕΑΕΚ-ΙΙ

2002:       Μέλος της Ομάδας Εργασίας ‘’Διδασκαλία της Πληροφορικής στο Σχολείο’’, Επιτροπή Στρατηγικής για την Πληροφορική στην Εκπαίδευση, ΥΠΕΠΘ

1999:       Μέλος της Επιτροπής Σύνταξης των Προγραμμάτων Σπουδών του Τομέα Πληροφορικής των Τεχνολογικών Επαγγελματικών Εκπαιδευτηρίων (ΤΕΕ), ΥΠΕΠΘ, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

 

Επιτροπές Σύνταξης

2011 - to date: Journal for the Systemic Innovation of Education

2009 - σήμερα: International Journal of Digital Literacy and Digital Competence

2007 - σήμερα: Themes in Science and Technology Education (Co-editor)

2000 - 2006: Themes in Education (Co-editor)

2009: "Institutional Transformation through Best Practices in Virtual Campus Development: Advancing E-Learning Policies" (2009), M. Stansfield & T. Connolly (Eds.), http://www.igi-global.com/reference/details.asp?ID=33409

2008: "Encyclopedia of Information Communication Technology" (2008), A. Cartelli & M. Palma (Eds.), http://www.igi-global.com/reference/details.asp?ID=6930

 

Συντονιστής Επιστημονικών Συνεδρίων

2010:       7ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή ‘’Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση’’ (Κόρινθος)

2005:       3ο Πανελλήνιο Συνέδριο ‘’Διδακτική Πληροφορικής’’ (Κόρινθος)

1999:       (1ο) Πανελλήνιο Συνέδριο ‘’Πληροφορική και Εκπαίδευση’’ (Ιωάννινα)

1998:        1η Πανηπειρωτική Ημερίδα ‘’Πληροφορική και Εκπαίδευση’’ (Ιωάννινα)

 

Κριτής Εργασιών

·         Computers in Human Behavior

·         Journal of Computer Assisted Learning

·         Australasian Journal of Educational Technology

·         Educational Technology and Society

·         Journal of Information Technology Education

·         Journal of Science Education and Technology

·         Themes in Science and Technology Education

·         Various International Conferences (ICALT, ASCILITE, IADIS, InSITE)

 

Επιστημονικές Ενώσεις

·         International Association for Development of the Information Society

·         American Physical Society